Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι



Θα έλεγα ένα αστείο που μου είπε ένας μαθηματικός,
αλλά δεν μπορώ να το ολοκληρώσω.

-το ταμειο,του ταμειου,το ταμειο,ω ταμειο
-τι επαθες κοπελα μου;
-μπορειτε να με πληρωσετε γιατι κλεινω ταμειο;

-δυο κακα εχει η μαριχουνα…το ένα είναι ότι καταστρεφει την μνημη
-και το άλλο;
-ποιο άλλο;
-η μαριχουανα λεω
-ναι τι; Θες; Εχω…

Θα σού φυγω…στο`χα 3,14

-γεια σας,τι παγωτα εχετε;
-στρατσιατελα,νοτσιολα,bitter,φουντανελα,peanut,cheese cake,oreo
-μαλιστα…δυο μπαλες πρασινο και μια καφε

Όταν ο Θεος επλαθε τα αγγελακια,γλιστρησε από το χερι του το πιο ξεχωριστο,το πιο ομορφο,το πιο γλυκο και επεσε στη Γη…μιλαμε σακατευτηκα!...ακομα ποναω!!

Εγω παντως όταν ευχομουν να τα εχω τετρακοσια μεχρι τα βαθια γεραματα δεν εννοουσα τον μισθο…

Πεντε γιαουρτια φαγαμε νυχτιατικα γιατι λεει θα εληγαν σημερα…ο Θεος μάς φυλαξε και δεν εληγαν τα προφυλακτικα ,παιδια ο Θεος…

CB: φσσφσφφσφσφς
Ταριφας: ετερος κεντρο λαμβανεις
CB:φσσφφσφφσφφσφς
Ταριφας: εγινε,ειμαι Χαλανδρι,σε 5 λεπτα παραλαμβανω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου