Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι



-τι ωρα είναι ;
-εννια και τεταρτο
-πω ρε φιλε πότε πηγε εννια;
-πριν ένα τεταρτο

Εγραψα το ονομα μου σ`όλα τα μπουκαλια με το νερο στη δουλειά και τωρα ολοι πινουν νερο στ`ονομα μου…

Ειπαμε με την Βαρβαρα να κανουμε τζογκιν,αλλά τελικα καναμε μακαρονια με κιμα

-γιατρε κατι δεν παει καλα με το στομαχι μου
-κουμπωστε το σακακι σας και κανεις δεν θα το καταλαβει

-γιατρε μερικες φορές μού`ρχεται να αυτοκτονησω
-αφηστε το σε μενα

-γιατρε εχει ελλατωθει η οραση μου
-σάς πιστευω,εδώ είναι Ταχυδρομειο

-γιατρε το ακουστικο μου χαλασε
-τι ακριβως επαθε;
-δεκα παρα τεταρτο

Ο αντρας μου εχει τοσες γεφυρες που όταν τον φιλαω πληρωνω διοδια
Η γυναικα μου εχει τοσο αραια δοντια που οταν με φιλαει μού χτενιζει το μουστακι

Ειμαι τοσο ατυχος
-που αγορασα μια παπια και μού βουλιαξε
-που αγορασα πλαστικα λουλουδια και μαραθηκαν
-που ξεφλουδιζω μπανανες και ειναι αδειες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου