Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016

αυτη κι αυτος



 -βγαινει η αλλη με την σταμπα στην μπλουζα κοιταμε τι γραφει η σταμπα και νομιζει ότι κοιταμε τα βυζια της
-τί εγραφε;
-δεν ξερω

-θα μού δωσεις το νουμερο σου;
-medium

λειπει η γυναικα μου ταξιδι,πηγα να σφουγγαρισω και αποκλειστηκα σε μια γωνία,δεν εχω πού να πατησω ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ

-πρεπει να γδυθεις για να δουμε αν σού κανει το σουτιεν που σού εφερα
-ειστε σιγουρα ο Αγιος Βασιλης;

-πώς σε λενε;
-Μένια
-ναι,εσένια

-αχ μωρο μου δεχομαι!
-εεε;…μονη σου το πηρες το δαχτυλιδι
-ΣΚΑΣΕ

-για πες μου,με ποσους εχεις παει πριν από μενα;
-μόνο σημερα,με 10
-το λες για να ζηλεψω;
Θα πεις ρε φιλε πού να σε παω με το ταξι;

-μωρο μου πες μου τις δυο λεξεις που με κανουν ευτυχισμενη
-εχεις δικιο
-όχι αυτές,τις άλλες δυο
-εγω φταιω

Βγηκα εξω μονος με τους φιλους χωρις να τήν ρωτησω…αυριο στις 12 εχει το Τζανειο επισκεπτηριο για να ξερετε

-μού ειπε ότι τον θελω μονο για τα λεφτα του
-κι εσυ τί τού ειπες;
-να μού δωσει ένα 50ευρω να παω να πιω ένα ποτακι να ηρεμησω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου