Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι




φετος ο τουρισμος πηγε τοσο ασκημα που τα ξενοδοχεια κλεβαν πετσετες από τους πελατες

-αυτό το εστιατοριο είναι απαραδεκτο,θελω να δω αμεσως τον διευθυντη!
-εχει βγει για φαγητο

Πρακτικη νοσοκομα είναι αυτή που παντρευεται έναν πλουσιο πελατη

-κανα μπανιο εκανες;
-δεν προλαβα…εβγαζα σελφι στην ξαπλωστρα

-εχεις τρεις ευχες
-δυο χαμπουργκερ και μια πατατες

Δεν αγωνιζεται βλεπεις στα σπριντ και κανενας Λατινοαμερικανος να λεει ο σπηκερ στην εκκινηση «και εφυγε ο Τάκος!»

Ο Ισοβιτης:
Με ερριξαν εδώ μεσα επειδη εβγαζα χοντρα λεφτα….
περιπου ένα χιλιοστο πιο χοντρα

-Οδική βοήθεια, λέγετε
-Εχω μείνει με το αμάξι.
-Πείτε μου την πινακίδα.
-Αυτή που βλέπω;
   «Απαγορεύεται δεξιά»

Ο ψυχολόγος μου είπε ότι πρέπει να συμφιλιωθώ με τον εαυτό μου. Έτσι και εγώ έφτιαξα 2ο λογαριασμό στο facebook και με έκανα φίλο....τι άλλο να κάνω δηλαδή;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου