Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

αναδελφοι αφορισμοι



Γεννιομαστε μεγαλοφυιες και πεθαινουμε ηλιθιοι (Μπουκοφσκι)

Δυο είναι οι θεμιτοι στοχοι στη ζωη: ο πρωτος,να πετυχω αυτο που θελω και ο δευτερος,να το απολαυσω…μονο οι σοφοι πετυχαινουν τον δευτερο

Eυτυχια είναι να εχω καλη σχεση με τον εαυτο μου
 (Σ Ραμφος)

Μαθηματικη τραγωδια: οταν δυο παραλληλες γραμμες ερωτευονται

Υπαρχουν δυο κατηγοριες ζωων…η μια θεωρει ότι υπαρχουν δυο κατηγοριες ζωων και η άλλη υποφερει εξ αιτιας αυτης της αντιληψης

Επιλεγω τις μαχες που δινω…μερικες φορες η ειρηνη είναι προτιμοτερη απ`το να εχω δικιο

δεν εκδικουμαι ποτέ κανεναν….αργα ή γρηγορα θα το κανει η ζωη για μενα

δεν σηκωνω την φωνη μου….κοιταω να βελτιωσω τα επιχειρηματα μου

Όταν δεν βρισκω λυση στο προβλημα,μαλλον δεν προκειται για προβλημα επιλυσιμο παρα για μια αληθεια που καλα θα κανω  να αποδεχτω

Αυτος που επεσε και ξανασηκωθηκε είναι πολύ πιο δυνατος απ`αυτόν που δεν επεσε ποτέ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου