Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

αυτη κι αυτος


Αυτος:-πότε είναι τα γενεθλια σου;
Αυτή -29 Δεκεμβριου 
Αυτος(αγενως):-ποια χρονιά;
Αυτή:-κάθε χρονιά


-από το ΕΚΑΒ ειμαστε,ηρθαμε για τον εμφραγματία
-καλως τα παιδια ,παρτε μεζε μπυριτσα κρασακι
-μα…
-σσστ,η πεθερα μου είναι ,καντε τούς επισκεπτες…


-εχασα το αγαπημενο μου δαχτυλιδι
-ελα βρε αγαπη μου μην κλαις θα σού παρω ιδιο
-εκανε και 500 ευρω
-ελα βρε αγαπη μου μην κλαις ,θα το βρεις


-γυναικα,τις παντοφλες
-τί ειπες ρε;
-τιποτα μωρο μου,η τηλεοραση ηταν


Φετος τα Χριστουγεννα πηρα στην δικια μου ένα GPS γιατι με εχει ζαλισει στο “πού παει αυτή η σχεση;»


-ρε Μαρια πού είναι το τσάι;
-αμαν ρε Κωστα τιποτα δεν βρισκεις μονος σου πια…είναι στο ντουλαπι του μπανιου  σ`ενα παλιο κουτι απο μπισκοτα που γραφει απ`εξω ΑΛΕΥΡΙ


Αυτή(ετων 42): ειμαι πιο κοντα στα 30 απ`οτι στα 20  (και εχει δικιο!)


-δεν ειμαι χοντρη! Ο φιλος μου λεει οτι εχω τελειο σχημα!
-ο φιλος σου είναι μαθηματικος…γι`αυτον τελειο σχημα ειναι η σφαιρα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου