Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2016

αυτη κι αυτος



Όταν θελω να το παιξω πολύ αγριος αντρας στελνω «ειμαι εκει,θα ερθεις»…και μετα από 5 λεπτα στελνω και ένα σκετο ερωτηματικο

- Και δεν μου λες, maraki1974, πόσο χρονών είσαι;
- 23...


Τα ποστ μου αποτελουν καθαρα προιον μυθοπλασιας και ουδεμια σχεση εχουν με πραγματικα προσωπα και καταστασεις και με σενα Κωστα παλιο@ρχιδι

ΑΥΤΗ: (Αρχίζει να βήχει) 
ΑΥΤΟΣ: Θέλεις κάτι για το λαιμό σου;
 
ΑΥΤΗ: Αχ ναι! Εκείνο το μαργαριταρένιο κολιέ


Εχω βγει τυφλο ραντεβου και μολις τήν ειδα πηγα κι εκατσα μ`εναν τυπο και τού ειπα παρε με αγκαλια θα σού εξηγησω μετα

Ρωταω την οχταχρονη κορη μου που εκλαιγε «τι εχεις;»…και λεει «τιποτα»…
Προγραμματισμενες από μικρες είναι ρε!

ποτέ δεν κανουμε μια γυναικα να κλαψει….εχει ξοδεψει 30 λεπτα να βαψει ματι

Καλησπέρα μωρο μου
-
klsp moro m
-ειμαι μόνος θα έρθεις;
-
Thelo pl alla exo trx
-δεν με νοιάζουν οι τρίχες ελα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου