Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

αυτη κι αυτος



-περυσι,ειχαμε πει με τον Κωστα αν εβρισκε αυτος το φλουρι θα παντρευομασταν το 2016 και αν το εβρισκα εγω θα παντρευομασταν το 2017 
-και τι εγινε; 
-το καταπιε ο καργιολης!


Αυτή,στον μαθηματικο φιλο της:-σημερα λεω να κανουμε κατι από τα απαγορευμενα! 
Αυτος:-να διαιρεσουμε με το μηδεν;


-πώς τα περνας εκει μωρο μου; 
-φανταστικα…τωρα ειμαστε για ποτάκι…εσυ;
 -εδώ χαλαρά,εβαλα φωτια
 -στο τζακι σου;
 -στο σπιτι σου


 Ο Ποντιος: -Κωστα,ξερεις ποσοι είναι οι κεραταδες   στο χωριο μας,εσου εξαιρουμενου; 
 -ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ «ΕΜΟΥ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΟΥ»; 
 -νταξ νταξ,εσου μη εξαιρουμενου


-μεσω ιντερνετ το παιζεις γενναιος,μπορεις όμως να μού το επαναλαβεις κοιταζοντας με στα ματια; 
-φυσικα,στειλε μου μια φωτογραφια σου


Αναμεικτα αισθηματα=σαν να βλεπεις την πεθερα σου να πεφτει στον γκρεμο με το αυτοκινητο σου
  

-ρε μωρο μου τής λεω δεν εχει να κατσουμε…και ανοιγει την τσαντα και βγαζει έναν καναπε



-μού ειπε να χωρισουμε γιατι λεει νοιωθει φυλακισμενη σ`αυτη τη σχεση
-κι εσυ τι τής ειπες;
-δεν προλαβα…τελειωσε το επισκεπτηριο

Φοραει ο άλλος μπλουζακι «My Wife Is Perfect
Ειμαι σιγουρος ότι το διαλεξε εντελως απο μονος του

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου