Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016

αυτη κι αυτος



-μια ντουλαπα ρουχα,ολα αχρηστα
-στα`φαγε ο σκωρος;
-οχι,οι θερμιδες

-θα παω για μπυρες,τής λεω
-να πας,μού λεει
καποια παγιδα θα είναι,ας κατσω σπιτι

Ο άλλος νομιζει ότι ειμαι αλληθωρη…αθωο μου αγορι δεν εχεις καταλαβει τί μπορει να κανει το ματι μου προκειμενου να δει τον κωδικο σου

-μωρο μου,πριν απο σενα πηγα μονο με τρεις
-κατωτατος μισθος 751 ευρω και επιστροφη της 13ης συνταξης
-τί μ@λακιες είναι τωρα αυτες;
-εσυ τίς ξεκινησες

-με ειπε ανωριμη:
-κι εσυ τί εκανες;
-τού φυσηξα την αχνη απ` τον κουραμπιε πανω του

Η αλλη μπροστα αναγκαστηκε να σταματησει σε αποτομη ανηφορα και τωρα μαλλον θα το παρατησει ετσι το αμαξι και θα παει να παρει καινουργιο

 Μού λεει «δεν εισαι ιπποτης!»….φυσικα και δεν ειμαι!....αντε ν`ανοιγεις την πανοπλια να κατουρησεις!

Όχι πως δεν αρεσω ,αλλά 12 γυναικες με ρωτησαν τί ζωδιο ειμαι και σε ολες απαντησα διαφορετικα…και οι 12 ειπαν οτι ειναι το χειροτερο τους…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου