Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι



-τι φαγητο εχουμε;
-αρχιζει από ρε
-ρε μηπως είναι  μπριζολες;


Όταν ειμαι θυμωμενος με τον εαυτο μου,παιρνω τηλεφωνο από το σταθερο στο κινητο μου…και δεν το σηκωνω…ετσι,για σπασιμο


-Εφαγα και τα τρουφακια που ειχαμε στο ψυγειο πριν να ληξουνε
-μα χθες τα πηραμε!
-ναι,αλλά καποτε θα ληγανε


Σκοτωσα ένα κουνουπι…γυριζω στο ξυπνητηρι,τού δειχνω την παντοφλα…-τά βλεπεις τι παθαινεις αμα με ενοχλεις την ωρα που κοιμαμαι;


Από το πρωι κατι με πνιγει , κατι με πνιγει…εεε να μην τα πολυλογω,τελικα  ειχα βαλει την μπλουζα αναποδα


-εισαι ο,τι προσπαθω να αποφυγω ,μα τελικα σε βρισκω διπλα μου
-αδεια,διπλωμα και κοψτε τις μ@λακιες


-πατερ,,με ολο το θαρρος σάς στελνω στο facebook,γιατι ο Γιαννακης είναι αρρωστος και μού ειπαν ότι πρεπει να τον διαβασει παπας
-διαβαστηκε 10:07 μ.μ.
-ευχαριστω


-πες μου μια λεξη με πολλα συμφωνα
-Εισαι μαλακας
-αυτό δεν εχει πολλα συμφωνα
-ναι,αλλά συμφωνουμε ολοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου