Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016

αυτη κι αυτος



Ο αντρας ο σωστος δεν καθεται να γκρινιαζει και να κλαιγεται ετσι και ανεβασει λιγα δεκατα πυρετο…ετοιμαζει μια προχειρη διαθηκη και καθεται να πεθανει σε μια γωνια ησυχα και ομορφα,σαν σωστος αντρας

Του λεω κανε ο,τι θες αλλά εννοειται ότι δεν θελω να κανει ο,τι θελει καταλαβατε;

Οι ελευθεροι με τουε ελευθερους και οι παντρεμενοι με τους νεκρους

Γνωρισα έναν Γαλλο κουκλο με σπασμενο ποδι…δεν κρατηθηκα και του ειπα «βουλε βου κουτσέ αβεκ μουα;»

Ο δικος μου γκουγκλαρει από το πρωι «Απαγορευμενες φωτογραφιες της νεας Πρωτης Κυριας των ΗΠΑ»…κι εγω «πώς να σκοτωσετε χωρις να αφησετε ιχνη»

Μού λεει «μωρο μου παρε γαλοπουλα βραστη» κι εγω παιρνω καπνιστη…απ`αυτές τις μικρες μαχες κερδιζεται ο πολεμος αδερφια

Ανεβαζει η άλλη φωτο από τον γαμο της με τιτλο “mission accomplished”…..αδιστακτίλα του κερατα!

«αντρες» σού λεει και πανε και αγοραζουν κρεμες σωματος!....καλα δεν ντρεπεστε ρε ζωα!....εγω βαζω από της γυναικας μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου