Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι



Και η Ιστορια θα γραψει: Ηταν καποτε 10.000.000 Ελληνες που πολεμουσαν με 300 και ηττηθηκαν!

Ξυπναω 7 παρα τεταρτο και τι να δω;   11 και 20 !

-Τί θα γινει επιτελους..θα το παρεις το κοριτσι; Τί θα πει ο κοσμος;
-Εισαι σιγουρα τσατσα;

Ηθελα να `ξερα ρε καθικια ποιος πεταει ζωντανες γατες στα σκουπιδια!
χεστηκα πανω μου μιλαμε....


Εγώ κάθομαι στο πάτωμα κ ο σκύλος μου στην πολυθρόνα αραχτός. Θαρρώ πως άκουσα κ ένα "φερε τις παντόφλες μ@λάκα",αλλά δεν ειμαι και σίγουρος.

Αρχίζουν να στολίζουν. Θα μου ανάψουν τα λαμπάκια πάλι.


-Μάνα, θα βγω. Ζακέτα να πάρω;
-Α να χαθείς, χαμένο, που ειρωνεύεσαι τη μάνα σου! Μπουφάν να πάρεις! Χάλασε ο καιρός

Χθες κατά τις τρεις τα μεσανυχτα μού χτυπησε αναπαντεχα την πορτα ο γειτονας….απο την τρομαρα μου κοντεψε να μού πεσει το σφυρι που καρφωνα κατι κορνιζες…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου