Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016

αυτη κι αυτος




Κανονισαμε αυριο για μπανιο 6 φιλες και στην αδυνατη της παρεας δεν ειπε καμμια...

-μωρο μου,πάρκαρε εδώ
-μα,δεν με παιρνει!
Και φυγαμε ….και φευγοντας εμεις,ηρθε και παρκαρε μια νταλικα με ρεμουλκα…

Βρηκα γκομενα-γυμναστή…μού λεει θες να κανουμε κατι τρελο αποψε και εννοει να φαμε πιτσα

Ελεγα στην δικια μου ότι ειμαι 26 μεχρι που ανακαλυψε ένα ΝΟΚΙΑ 3210 μεσα στο σπιτι μου και επεσαν οι μασκες

Σε λιγα χρονια θα αυξηθουν δραματικα τα ποσοστα αγνοουμενων γυναικων…δεν θα τις βρισκουν γιατι δεν μοιαζουν με τις φωτογραφιες που ποστάρουν


-η δικια μου είναι τρελη!
-γιατι; τι σού ειπε παλι;
-με ειπε τεμπελη…ποιον,εμενα!...που ημουνα το πιο γρηγορο σπερματοζωαριο


-πού πας παλι;
-βολτα με τον Φωτη
-ολο βολτες με τον Φωτη μού`σαι!...Φωτοβολταΐκό θα καταντησεις!


Μού εστειλε μηνυμα η άλλη «θα σε καταχτισω»…ρε σεις,μαλλον μπηκα στο σχεδιο δομησης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου