Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι



ακου το ΙΚΑ λεει δεν καλυπτει την αποτριχωση με λέιζερ…εκει μάς καταντησαν οι αλητες

Και μπαινει μεσα το αφεντικο και τού λεω «γιατι αργησες; Απολυεσαι ρε μ#υνι»  και μετα «χαχα Πρωταπριλια»  και δεν γελασε,τωρα παω ΟΑΕΔ

Εχω δει μεγαλη αλλαγη στον εαυτο μου από το τρεξιμο….πχ τωρα κουτσαινω

Βλεπω αυτους που κανουν τρεξιμο και αισθανομαι πολύ ασκημα….καποια μερα ελπιζω να εχουν κι αυτοι αμαξι όπως εγω…

-ρε φιλε σκεφτομαι να ανοιξω ένα μαγαζακι,θα με βοηθησεις;
-εννοειται ρε,με τι ξεκιναμε;
-κατ`αρχην με το να απενεργοποιησουμε τον συναγερμο

-τρακαρα φιλε,2 μηνες στην εντατικη,το αυτοκινητο σμπαραλια,ο άλλος ουτε γρατζουνια
-τι οδηγουσε;
-τραινο

Από Ποντιακο μπλογκ
Καποια μού ειπε σημερα ότι για ένα πουλοβερ χρειαζονται 3 προβατα…ξεφτιλιστικα…εγω δεν ηξερα καν ότι τα προβατα πλεκουν

Η άλλη είναι 40 κιλα και μάς λεει ότι κανει διαιτα….φευγα από δω κοπελα μου μη σε βαλω κι εσενα στο φουρνο!

-αφησε το εκλερακι κατω με αργες αργες κινησεις και κανεις δεν θα παθει κακο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου