Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι



Πηρα μπλουζα που γραφει “fuck the world”…με ρωταει η γιαγια μου τί σημαινει…απανταω «θελω να παντρευτω»…ετσι κληρονομιουνται τα σπιτια παιδες

-πριν πεις τιποτα άλλο,μπορω να κανω μια προσθεση;
-τι;
-αντε+ γ@μησου


Μυδι είναι ειδος θαλασσινου και ,στη Λαρισα,η απαντηση στην ερωτηση «πώς εμαθε η γυναικα σου ότι την κερατωνεις;»


-Γουλιελμος Τέλλος
-πότε θα ξαναφερετε;


Δινω μαθημα….ας ανοιξω το Google Maps να δω που πεφτει η Σχολη μου



Εβρασα δυο κιλα μπροκολο και δεν ξερω ποιος θα το πεταξει ολο αυτο

Καθαρισα τα γυαλια μου σημερα…τελικα, δεν ηταν ηλιου

-τί εχω γιατρε;
-ένα δικο μου πενηνταευρο

Πιαστηκε σημερα η ζακετα μου στην πορτα και εσερνα μιση ωρα το Smart χωρις να το καταλαβω



-δεν σού`πα να πας στη λαικη να παρεις ένα κουνουπιδι; 
-πηγα 
-σού μοιαζει αυτό για κουνουπιδι; 
-ολο το μπερδευω ρε μανα
-αυτα ειναι σουβλακια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου