Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

αυτη κι αυτος




Εβλεπα βόλευ γυναικων πριν λιγο και στο πεμπτο λεπτο υπηρξε ενας τραυματισμος καρπου…λογικα μεχρι την Δευτερα θα μού εχει περασει

Μού ειπε η  γυναικα μου «ασε με δεν θελω να το συζητησω» και το συζηταμε τρεις μερες τωρα

-θελω ένα παπουτσι καλο να το φορεσω με κοστουμι αλλά να μπορω να τρεξω κιολας αν χρειαστει
-για τι περισταση το θελετε;
-για τον γαμο μου

-γυναικα,ο γιος μας πηρε 20 στο σχολειο και θα είναι σημαιοφορος! πανεξυπνος ο κερατας,σαν τον πατερα του!
-κι εσυ γιατι χαιρεσαι;


Το ζωδιο μου λεει ότι αυριο θα γνωρισω τον αντρα της ζωης μου…ο αντρας μου δεν ξερω πώς θα το παρει,αλλα εγω ειμαι παρα πολύ ενθουσιασμενη


Αναζητω την γιαγια που σημερα το πρωι στο ΑΤΜ αφησε χαρτακι με υπολοιπο 107.000 ευρω, για σοβαρη σχεση

(ψέματα σου λέει γιαγιάκα ο καργιολης !!! Τα λεφτά σου θέλει !!! Ενώ ΕΓΩ σε αγαπάω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ !!! Άμα δεν με πιστεύεις μονο που είδα το χαρτάκι που αγγίξανε τα ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ μού ήρθε τέτοιος "κόλπος" που με μαζέψανε απο το σημείο 4 Νοσοκομειακά !)


Το κουβαλας εννια μηνες και παει και μοιαζει του πατερα του!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου