Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

αυτη κι αυτος


Είμαι στο σουπερμάρκετ, πάω να πληρώσω και βλέπω την πωλήτρια θεά. Λέω
 ''εγώ μια μέρα θα σε κλέψω". Χτύπησε το συναγερμό. Η καθυστερημένη... 


-Τί ζώδιο είσαι; 
-Λέων, αλλά δεν πιστεύω σ' αυτά.
 
-Κρίμα, γιατί ταιριάζω με Λέοντες.
 
-Καλά ,μη νομίζεις.'Εχω Ερμή στον Δία και με κάνει δύσπιστο
 


-Ο Γιώργος μού είπε ότι είμαι πιο όμορφη και απ'την Μόνικα Μπελούτσι
-Ο Γιώργος ξέρει ποια απο τις δυο έχει ελπίδα να πηδήξει! 


-'
Eρχεσαι κάθε βράδυ έξω απ'το σπίτι μου. Είσαι ερωτευμένος ακόμα. 
-'
Eξυπνος είμαι. Πού αλλού θα'βρισκα wifi που να ξέρω τον κωδικό;...


- Τί ωροσκόπο έχεις;
 
- Τί είναι το οφσάιντ, μωρή;
 


Οχι οτι ειμαι εθισμενη στο sex, αλλα οταν πηγα στο μαναβη τού ειπα 
"Δωσε μου δυο-τρια παρτούζια"
 


Ανεβαζει η άλλη φωτογραφια στο facebook με τα εσωρουχα και λεει...: 
-μολις την τραβηξα!!!
 
Και γραφει ο άλλος...
 
-και γω!!!!!
 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Δές την εικονα και τσέκαρε αν είσαι στο 99% των αντρών
http://anekdota.dyndns.org/2013/att-0027/antres_pontiki.jpg


Από κεκτημενη ταχυτητα

η αμηχανη στιγμη


      %^)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου