Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

αυτη κι αυτος


Γράφει η άλλη: "Χρονιά πολλά να τα εκατοστύσεις"
Ή αγράμματη ή αγάμητη θα είναι...

Έρχεται ο άλλος και μου λεει "είμαι με μια τυρόπιτα απ’τό πρωί".
Ε και;
 Εγώ είμαι με μια μαλάκω 5 χρόνια..

Άντρα που ξεχωρίζει το σομόν από το ροζ να τον φοβάστε.

-Κορίτσια, πήγα στην
 Vodafone να διακόψω το συμβόλαιο μου και έφυγα με νέο συμβόλαιο, νέο κινητό, σταθερό και internet και, νομίζω, περιμένω και παιδί.....

Υπάρχουν πολλά είδη έρωτα. Υπάρχει ο γαλλικός έρωτας: αυτή τον αγαπάει, αυτός αγαπάει αυτήν κι άλλη μία. Ο αγγλικός έρωτας: αυτή τον αγαπάει, αυτός αγαπάει και κάποιον άλλο. Υπάρχει και ο ελληνικός έρωτας: αυτή τον αγαπάει, αυτός αγαπάει την μαμά του!

Μού έστελνε η δικιά μου γυμνές φωτογραφίες της. Εντάξει ,γούσταρα, σε
 κάποια φάση όμως λεω, για στάσου ρε φίλε, ποιός τις τραβάει;;; 


Τής λέω χωρίζουμε. Φεύγω. Ακούω ένα μπαμ. Ωχ, λέω, αυτοκτόνησε. 
Γυρνάω.
 Άνοιξε σαμπάνια, η μαλακισμένη...!!! 


Κοιτάζω την γυναίκα μου και σκέφτομαι  -Τί στο διάολο, ληγμένα 
έπαιρνα;;;...!!!
 


Μού μιλάει η γυναίκα μου. Λέει, λέει, λέει και ξαναλέει.... Κουναω 
καταφατικά το κεφάλι μου……ο χρονος θα δείξει σε τί μαλακίες εχω
  συμφωνήσει....!!! 

    %^)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου