Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

αυτη κι αυτος


Πήγα στο περίπτερο να πάρω τον Ελεύθερο Τύπο και μού είπαν ότι παντρεύτηκε.
 

Η τελευταία γυναίκα που μού μίλησε αισθησιακά, ήταν αυτή του GPS.. 

Δεν είναι οτι έχω καιρό να γκομενίσω, απλά μού έγραψε χθες μια σε  μήνυμα «babe» και εγώ κατάλαβα «μπάμπη».

Aσε ,μού λέει, εσύ έχεις πιεί, θα οδηγήσω εγώ. Και ανοιξε την πορτα και  μπήκε στο πίσω κάθισμα. 

Όταν τελειώνουν το άγριο σεξ οι διπλανοί βγαίνω στο μπαλκόνι με το  μποξεράκι και κάνω τσιγάρο για να νομίζουν οι γείτονες ότι πηδούσα  εγώ. 

Όλοι είμαστε σε σχέση, αλλά δεν το ξέρουμε... Πχ εγώ είμαι πιο χοντρός  σε σχέση με πέρυσι...


Αν η Εύα θυσίασε τον επίγειο παράδεισο ολόκληρης της ανθρωπότητας για  ένα μήλο... δεν τολμώ να φανταστώ τί θα έκανε για ένα αγγούρι... 

ΑΥΤΗ:- Σκάσε γιατί θα γίνει της π%%τάνας .
ΑΥΤΟΣ :- Γιατί να γίνεται πάντα το δικό σου;


-Γκομενάκι είσαι και γαμώ!
-Γαλλίδα είναι ,ρε, η κοπέλα, δεν καταλαβαίνει!
-Α ναι? Χμμμ:
 Gomenaqui eisai que gameau.

         %^)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου