Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

απο αναμεταδοση

-Πατέρα θα μου δώσεις 100 ευρω;
-Πες μου γιατί και θα στα δώσω
 
-Γιατί.

-Καλά, δικέ μου, τα μακαρόνια έγραψαν.
-Ναι ,ρε, αφού είναι πένες.

-θέλω 5 εκατομμύρια ευρώ.
-Μάλιστα έχετε επιταγή η βιβλιάριο;;
-όπλο..

-ελα μη κλαις θα σε βοηθήσω να το ξεπεράσεις
-τί να ξεπεράσω;
-την αποτυχία της πλαστικής
-ποια πλαστική, ρε;
-τι εννοείς;έτσι γεννήθηκες;

-Καλά ρε φίλε ,γιατί μιλάς στο κινητό και φιλάς την εικόνα του Χριστού;
-
Έχω 60 λεπτά δωρεάν Προσκυνητά..

- 2 κιλά πιράνχας παρακαλώ.
- Να σας τα τυλίξω ή θα σας φάνε εδώ;

Το 1ο tablet της ιστορίας ήταν σίγουρα το Καρέλια κασετίνα. Έγραφες 
πάνω από τηλέφωνα και διευθύνσεις μέχρι και σχεδιάγραμμα οικοδομής..
 

-Μμ ωραίο σφηνάκι, τί ήτανε? 
-Το Σπέρμα του Μπάρμαν.
 
-Τιι;!
 
-Νταξ μωρέ, πώς κάνεις έτσι? Μια μαλακία ήπιαμε.


-Μια κράτηση με το τρενο θα ήθελα
 
- Επίθετο πείτε μου, κύριε
 
- Καραμήτρος
 
- Πού πας ,ρε;
 


Πολλοί άνθρωποι πέθαναν εξαιτίας του αλκοόλ.... 
Κανείς όμως δεν λέει πόσοι γεννήθηκαν εξαιτίας του!
 


Γιατί περισσεύει τόσος μήνας στο τέλος των χρημάτων; 


Έχουν κλείσει τόσες επιχειρήσεις, που ο Χρυσός Οδηγός χωράει κάτω από την πόρτα..


                     %^)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου