Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

απο αναμεταδοση

-Τα ξημερώματα δύο μπάτσοι πρέπει να μου έκαναν ωτοστόπ. Πού να τους  έπαιρνα ρε παιδιά, έτσι κομμάτια που ήμουν... 


Ή θα σκεφτομαι ή θα δουλευω…..


Οδηγός νεκροφόρας κάνει καμάκι... 
-Θέλεις να πάμε βόλταq
 
-
Με τέτοιο αμάξιq
-
Γιατίί έχει; αλλοι ψοφάνε για να μπούν σε ένα τέτοιο.!!! 


Απο οικοδομικές εργασίες τ
ί πείρα έχεις; 
-
Εχω πηδήξει μπάζα εγώ.. 


-Ρε, δεν πας να γαμηθεις... 
-
Γιατί ρεπό έχεις και στέλνεις εμένα; 


-Λυπάμαι κύριε, δεν μπορείτε να μπείτε χωρίς γραβάτα στο Καζίνο...
 
-
Κι αυτός ο κύριος εκεί που είναι μόνο με τα εσώρουχα; 
-
Αυτός βγαίνει..


Όταν βαριέμαι παίρνω τηλέφωνο στη ΔΕΗ και ρωτάω αν μπορώ να ανοίξω τα παράθυρα ή θα μου χρεώσουν το ρεύμα που θα κάνει


-Ρε μάναααα,έπεσε το internet!
-Να πάρεις μια σκούπα και να το μαζέψεις. Μ' έχετε κάνει υπηρέτρια εδώ μέσα.


-Είμαι σέξι μ' αυτό το φόρεμα;
- Καλός είσαι
, ρε Μπάμπη


Άντε μωρή, που θα με πεις εμένα ανώμαλο & ότι σε παρακολουθώ
 με κιάλια.Πήγαινε πρώτα πάρε αφρόλουτρο που σου `χει τελειώσει εδώ & 3 μέρες!


-Τί ώρα είναι;
-9 και τέταρτο!
-Τί λες, ρε; Πότε πήγε 9;
-Πριν ένα τέταρτο


"Συνωμοσία πυρήνων της μαμάς"! Η μεγαλύτερη τρομοκρατική οργάνωση ever!!
Με σήμα ένα τάπερ και λάβαρο μια ζακέτα!!!

Το ότι βγήκα 12 η ώρα τη νύχτα και πέταξα τα σκουπίδια πιάνεται για έξοδος;



                                                    %^)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου