Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

απο αναμεταδοση


και ειπε ο υδράργυρος:

Σκαλί ,καλέ μου, σκαλί,σκαλί θα τ' ανεβώ.
Ωρέ, τούς 40 να πατήσω........
κι απ' τους 40 κι ύστερα, όλους θα σάς γ...ήσω


Ο σουβλατζής της γειτονιάς με έχει μάθει τόσο καλά που πλέον παραγγέλνω με αναπάντητη


Πάλι καλά που δεν χρειάζεται πλέον να κυνηγάμε την τροφή μας όπως οι πρόγονοι μας. Ούτε που ξέρω που ζουν τα πιτόγυρα...


çîåñá åíá áíåêäïôï ìå åíá ìðïõìåñáãê….αλλά ,τωρα, δεν μού`ρχεται


Εβραιος ìðáñìáí:  - åéìáóôå ëéãï óöé÷ôï÷åñçäåò,áëëά ïôáí äéíïõìå, äéíïõìå ìå ôçí êáñäéá-ìáò……åëá,ðáñå ìéá åëéôóá ôæáìðá


ηταν ôïóï öôù÷ïé ðïõ ïôáí ðáôçóá ìéá áíÜìåíç ãïðá óôï óðéôé ôïõò καποιος φωναξε -ðïéïò åêëåéóå ôï êáëïñéöåñ;;


…τοσο ×ÏÍÔÑÇ  ωστε

εχει äéêï ôçò ðåäéï âáñõôçôáò
óôï óéíåìá êáèåôáé äéðëá óå ïëïõò
óôï åóôéáôïñéï êοιôáæåé ôï ìåíïõ êαι ëååé ÏÊ
ç ìåôåùñïëïãéêç õðçñåóéá äéíåé ïíïìáôá óôéò ðïñäåò ôçò


Ειπα σε ενα φιλο μου "θα τα καψω τα ρημαδια τα λεφτα μου" και μού ειπε     "δεν εχεις τα κοτσια".... 
Μωρε, τα κοτσια τα εχω...... τα λεφτα δεν εχω!
 


γειωσεις

- Αυτά μάς τά 'πανε πολλοί, μάς τά 'πε κι ένας Γάλλος, κι' αν δεν 
γαμήθηκες μικρός, θα γαμηθείς μεγάλος.
- Eν πάση περιπτώσει- - Έχω μια πούτσα τόση. 
- Mάλιστα. - Πιάσ' τα μας και γυάλισ'τα! 
- Να ολοκληρώσω; - Ναί, αλλα όχι πάνω μας. 
- Τί ώρα είναι; - Η ώρα που γαμάν περίεργους. 


-óå êáôçãïñïõí ãéá ÷õäáéïôçôá
-åìåíá;; óô'áñ÷éäéá-ìïõ!


οφθαλμαπατες


  
                                       %^)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου