Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

γιατρε μου,



-Γιατρέ είναι ένας ασθενής έξω που κάνει κύκλους!
 
-Γιατί, τί έχει;
 
-Διαβήτη


- Πρέπει να σταματήσεις να πίνεις αν δεν θέλεις να καταστρέψεις το συκώτι σου.
- Ρε γιατρέ , όλο τα ίδια λες όταν έρχεται η σειρά σου να κεράσεις


- Αυτό που σε ρωτάει ο γιατρός “πού πονάς” και μετά σε πιέζει ακριβώς εκεί;
Ύπουλο καθίκι.


- Πήγες στον γιατρό;;
- Ναι..
- Και τί σού είπε ο ιατρός;;
- 30 ΕΥΡΩ παρακαλώ…
-
 Όχι ρε, τί είχες εννοώ…
- 20 ΕΥΡΩ…
- Ρε βλάκα, τί πρόβλημα είχες θέλω να μάθω!!!
- Μού έλειπαν 10 ΕΥΡΩ ……


Γιατρός: -Έχετε μία σπάνια αρρώστια, σάς συνιστώ να κάνετε πολλά αμμόλουτρα.
Ασθενής: - Και με τα αμμόλουτρα θα θεραπευτώ, γιατρέ μου;
Γιατρός: -
 Όχι, τα αμμόλουτρα είναι για να συνηθίσετε την ιδέα του χώματος.


Οι μόνοι που αναγνωρίζουν ότι έχω πλάκα είναι οι οδοντίατροι...!!! 


-Έβαλα τα συμπτώματά μου στο internet κι απ' ο,τι φαίνεται έχω πεθάνει  εδώ και περίπου πέντε μέρες. 


Οταν ημουν μικρος επαιζα με μια φιλη μου τον γιατρο….. Τα χρονια  περασαν….. Αυτη εγινε γιατρος και εγω ακομα τον παιζω.. 

                         %^)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου