Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

απο αναμεταδοση


Παίρνει τηλέφωνο ο κολλητός μου σπίτι & το σηκώνει ο πατέρας μου. 
-
Έλα ρε μ@λάκα. 
-
Δεν είμαι ο μ@λάκας,ο πατέρας του είμαι.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Μπαίνει ένας με γεμάτο πιστόλι στο καφενείο της γειτονιάς και φωνάζει 
- Ποιός απο σας γ@μησε την γυναίκα μου;
 
Και ακούγεται από το βάθος μια φωνή : 
-
Δεν σου φτάνουν οι σφαίρες ρε μεγάλε...!!! 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Τι ζώδιο είσαι; 
-
Με ποιο θα μού κάτσεις; 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

τί ειναι μπλε και δεν κλεινει ποτέ; 
-
το ανοιχτο μπλε!! 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Εισιτήριο έχετε; 
-
Υγεία να έχουμε κι όλα τ' άλλα έρχονται, κύριε ελεγκτά μου!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

500.000 ατυχήματα το χρόνο από μακιγιάζ σε ώρα οδήγησης. Καταλαβαίνεις  τώρα γιατί οι πιλότοι στα αεροπλάνα είναι όλοι άντρες;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Η κλασσική μουσική με έκανε άλλον άνθρωπο. Πλέον δεν λέω πάρ' τ'  αρχίδια μου, αλλά άρπα τ' αρχίδια μου.


 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Οδηγός νεκροφόρας κάνει καμάκι σε γκόμενα: 
-Θέλεις να πάμε βόλτα;
 
-
Με τέτοιο αμάξι; 
-
Γιατί τι έχει; Άλλοι ψοφάνε για να μπουν σε ένα τέτοιο! 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Μαμά 1950: 
-
Ρίξε και κανένα Παλτουδάκι Πάνω Σου,Θα Κρυώσεις... 
Μαμά 1990: 
-
Ρίξε Κανένα Ζακετάκι Πάνω Σου,Κάνει Ψύχρα... 
Μαμά 2013: 
-
Ούτε Κιλοτάκι, Ρε Σοφια;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Όταν βαριέμαι παίρνω τηλέφωνο στο λιμεναρχείο και ρωτάω τί ώρα θα  σαλπάρει το πλοίο για λιμάνια ξένα, για λιμάνια ξένα... 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Σήμερα μάλωσα με την από πάνω...γιατί της είπα ότι έπεσε το εσώρουχό  της στο μπαλκόνι μου...τελικά ήταν μαξιλαροθήκητ

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Επιτέλους την ξεπέρασα!
 
-
Μπράβο ρε φίλε! Πάμε για καμιά μπύρα; 
-
Ααααχ... πόσο της άρεσε η μπύρα... 
-
Εντάξει πάμε για καφέ; 
- Ααααχ... πόσο της άρεσε ο καφές...
 
-
Καλά... πάμε στις πουτ@νες; 
-
Ααααχ... πόσο πουτ@να ήταν....! 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Τί εχει η γυναικα που γενναει συνεχεια -υγιή- εφταμηνιτικα? 
- Μήτρα ταχύτητος

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Πάει ένας σφίχτης σε ένα σουβλατζίδικο κ με ύφος Κόναν ο Βάρβαρος 
παραγγέλνει 2 πιτόγυρα με απόλα και έξτρα καυτερό πιπέρι. 
Τα παίρνει, πάει στο κοντινό πάρκο, κάθεται σε ένα παγκάκι και με μία  αποφασιστική και μάτσο κίνηση ξετυλίγει το πρωτο και κόβει μία δαγκωνιά. 
Τον κόβει το πιπέρι, κοκκινίζει, ιδρώνει βγάζει ατμούς ,αλλά δεν μασάει και  κόβει άλλη μία δαγκωνιά,οπότε τον πιάνουν τα κλάματα. 
Περνάει την ώρα εκείνη ένας τύπος άστεγος που άραζε στα παγκάκια: 
-
Ρε φίλε, 2 μέτρα παιδί μπρατσαράς, γιατί κλαίς;;; 
-
Πέθανε η μανούλα μου, τού απαντάει ο σφίχτης, για να μην δείξει ότι έχει  κλάσει από το πιπέρι, είπα να φάω λίγο αλλά δεν πάει μπουκιά κάτω, θες το  άλλο το πιτόγυρο να μην πάει χαμένο.;;; 
Το ξετυλίγει με λιγούρα ο άστεγος και κόβει μια δαγκωνιά το μισό σουβλάκι. 
και δώστου τα κλάματα ποτάμι, όπως ήταν λογικό. 
Και τού λέει ο σφίχτης: 
-
Καλά ρε φίλε, η δική μου η μάνα πέθανε, εσύ γιατί κλαις;;; 
- Κλαίω επειδή πέθανε η μάνα σου και δεν έχω τί να σού γαμήσω τώρα..!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Και

φεγγαρακι μου λαμπρο…

αυτή κι αυτος

ισοτητα και δικαιοσυνη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου