Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

απο αναμεταδοση


Η μαμά δέρνει τον Μπόμπο. "Για να μάθεις να χτυπάς την αδελφή σου". "Μα ,τραβούσε τα αυτιά του σκύλου", απαντά ο Μπόμπος. "Τότε θέλει ξύλο κι αυτή", απαντά η μαμά, που κλονίζεται για την απόφασή της. Κι ο Μπόμπος όλο αυτοπεποίθηση συμπληρώνει: "Κι όχι μόνο αυτό, αλλά δεν άφησε κι εμένα να τραβήξω τα αυτιά του σκύλου ενώ ήταν η σειρά μου!". 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Φτιαξε πακετακια με κομματια απο εξι διαφορετικα τυρια.
Βαλτα σε ενα δισκο και πηγαινε να τα πουλησεις σε καποιο νοσοκομειο.
Χρεωσε οσο θες.
Θα ξεπουλησεις. 
Οι ασθενεις δεν βλεπουν την ωρα να παρουν εξιτύριο....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Είναι φράσεις που μέχρι πριν τρία χρόνια, τις χρησιμοποιούσαμε πολύ
συχνά , για να περιγράψουμε εικόνες και καταστάσεις της
καθημερινότητάς μας. Σήμερα έχουν εξαφανιστεί από το φρασεολόγιό μας...

- Που να βρεις τέτοια ώρα ταξί.
- Με πήραν τηλέφωνο από την τράπεζα και μου είπαν ότι εγκρίθηκε το
δάνειο σπιτιού.
- Σήμερα ο προϊστάμενος μου ανακοίνωσε αύξηση μισθού.
- Ήμουνα για ψώνια στα μαγαζιά.
- Φούλαρα το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου.
- Γέμισα την δεξαμενή πετρέλαιο για όλο τον χειμώνα.
- Σήμερα στην δουλειά μας έδωσαν το ετήσιο μπόνους.
- Μου ήρθε το εκκαθαριστικό της εφορίας. Έχω επιστροφή.
- Βρήκα δουλειά!
- Προτιμήσαμε να πάρουμε σπίτι με δάνειο. Οι δόσεις πια είναι σαν ενοίκιο.
- Άνοιξα λογαριασμό καταθέσεων, στην τράπεζα.
- Ευτυχώς στην Αθήνα δεν έχουμε άστεγους, όπως έχουν οι άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.
- Άσε, κερνάω εγώ σήμερα.
- Αν κόψεις λεφτά από τον έλληνα θα ξεσηκωθεί. Κανείς δεν θα το
τολμήσει να του περικόψει μισθό και επιδόματα, γιατί θα γίνει χαμός.
Είναι ατίθασος ο έλληνας. Και υπερήφανος.
- Έγραψα το παιδί στο ιδιωτικό σχολείο, στο φροντιστήριο, στα αγγλικά
και το χορό.
- Έχω πάντα φυλαγμένα στο σπίτι δυο τρείς χιλιάδες ευρώ, για  άμεση ανάγκη.
- Καλές δουλειές! (σε εγκαίνια μαγαζιού).
- Πάω κάθε μέρα στη δουλειά με το αυτοκίνητο
- Τι να το κάνω το ποδήλατο;
- Μα δεν βλέπεις ότι το γάλα έχει λήξει. Πέτα το μην πάθουμε τίποτα.
- Τι δουλειά κάνει ο μπαμπάς σου; (σε ανυποψίαστα παιδάκια)
- Πετάξου ως το φαρμακείο για να πάρεις το φάρμακο που πρέπει.
- Με καλύπτει η συλλογική σύμβαση εργασίας.
- Θα λείψουμε για τριήμερο.
- Απολύθηκε, αλλά τουλάχιστον, μετά από τόσα χρόνια, πήρε καλή αποζημίωση.
- Τι να πουν και οι Ισπανοί με 20% ανεργία;
- Βρήκε και δεύτερη δουλειά για συμπλήρωμα. (για τον νιόπαντρο ανιψιό)
- Σε δύο χρόνια βγαίνω στην σύνταξη. (λόγια ενός αφελούς 62χρονου) 
Και...
...Είστε τυχεροί παιδί μου, που δεν ζήσατε πείνα και κατοχή...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Μαμά στο σχολείο με λένε gay και με χτυπάνε 
-Ποιοί σε χτυπάνε; 
- Οι γόβες
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Φήμες λένε ότι κάποιος κατάφερε να λύσει κόμπο από σακούλα ντελιβερά.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Πάω στο ΙΚΕΑ σήμερα και τους ζητάω ένα ποτήρι νερό.Μου δίνουν δύο άτομα υδρογόνου και ένα άτομο οξυγόνου και μου λένε φτιάξτο μόνος σου.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Γιε μου που πας;; 
-Μάνα θα πάω να σφάξω ένα δράκο.
-το μπουφάν σου πάρε.
-Αμάν ρε μάνα!!! Αμάν!!!
       Αη Γιώργης, 282 μ.Χ.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Eύχομαι στις Σοφίες, πίστη, ελπίδα και αγάπη, στις Ελπίδες, σοφία,
πίστη και αγάπη, στις Αγάπες, σοφία, πίστη κι ελπίδα και στις Πίστες,
πολλά γαρύφαλλα !!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Παει ενα αλογο να μπει σε ενα club, και τρωει πορτα. 
Αλογο:- Μπορειτε να μου πειτε γιατι δεν μπορω να μπω;
Πορτιερηδες:- Φιλαρακι, στριβε. Δεν θα ανοιξουμε δι-αλογο
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μετα απο δύο μήνες έβαλα 50 ευρώ βενζίνη στο αυτοκίνητο και μετα δεν  έπαιρνε μπρος.
Μάλλον έπαθε εγκεφαλικό απο την συγκίνηση...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου