Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

απο αναμεταδοση


-Πού ήσουνα? 
-
Σ' ένα μπαρ, τα έπινα μ έναν φίλο. 
-
Γιάννη, τα ξέρω όλα! 
-
Αρχίδια ξέρεις..! Ποια είναι η πρωτεύουσα της Βενεζουέλας, μωρη; 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Το ότι το καλύτερο σεξ το κάνεις μετά από έναν μεγάλο τσακωμό είναι η μισή αλήθεια...το ότι δεν το κάνεις με τον άνθρωπο που τσακώθηκες 
είναι η άλλη μισή... 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Γιατί τα βάζα πέφτουν προς τα κάτω;
-Γιατί είναι πιο εύκολo να σκουπίσουμε τα κομμάτια από το πάτωμα παρά από το
 ταβάνι.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Πότε ενας γαμος γινεται τραγωδία για μια γυναικα;
- Οταν, αφου εχει παντρευτει απο ερωτα, ανακαλυψει οτι ο ανδρας της δεν εχει
 λεφτα
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
πώς λενε οι κανιβαλοι εναν ανθρωπο που τρεχει;;;

fast food
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Πρώτος Νόμος της Θερμοδυναμικής:

Μην παίζεις με τα σπίρτα.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Πελάτης στον ράφτη: -Μόλις κούμπωσα το παντελόνι που μου ράψατε, αυτό
 σχίστηκε από πίσω.
Ράφτης: -Είδατε τι γερά κουμπιά βάζουμε;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
δυο κανιβαλοι συζητουν:
-Τις πατάτες τηγανητές τις τρώς με τα χέρια μεγάλε;
-
 Όχι, τις τρώω χωριστά!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Φίλη: Τί γίνεται με τον άντρα σου; Αγνοείται ακόμα;
Εκείνη: Ναι, δυστυχώς. Κι από την ανησυχία μου έχω χάσει δέκα κιλά.
Φίλη: Η αστυνομία τί λεει;
Εκείνη: Δεν την έχω ειδοποιήσει ακόμα.
Φίλη: Μπα! Και γιατί;
Εκείνη: Περιμένω να χάσω πρώτα μερικά κιλά ακόμη...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Στον Πόντο,ενας νιόπαντρος γυρίζει στο σπίτι του απ' το γραφείο.
-Αγάπη μου, λέει στη γυναίκα του, δεν θα' θελα να σε βάλω σε κόπο αλλά
 κάλεσα τον προϊστάμενό μου να φάμε μαζί.
-Αχ, χρυσέ μου μα δεν έχω ετοιμάσει τίποτε, δεν είχα λεφτά και ...
-Δεν υπάρχει, αλήθεια, τίποτε να φάμε; ρωτάει ο σύζυγος πολύ στενοχωρημένος.
-
Έχουμε μόνο από χτες λίγο ρύζι.
-Δεν πειράζει.
 Άκουσε τι θα κάνουμε. Όταν έρθει ο προϊστάμενός μου θα τού πω πως έχουμε ένα περίφημο κοτόπουλο. Εσύ, θα είσαι στην κουζίνα. Κάποια στιγμή θα αφήσεις να πέσει χάμω ένα πιάτο. Εγώ θα φωνάξω: Ελπίζω να μην είναι το κοτόπουλο. Κι εσύ θα απαντήσεις με ύφος περίλυπο:-Ναι. Και ο προϊστάμενός θα φάει μόνο το ρύζι.
 Ο προϊστάμενος καταφθάνει. Κάθονται στο τραπέζι.Ξάφνου ακούγεται ένας τρομερός κρότος από πιάτα που σπάζουν.
-
Ελπίζω να μην είναι το κοτόπουλο λέει ο σύζυγος.
 Και από την κουζίνα η περίλυπη φωνή της Πόντιας συζύγου:

-
Όχι αγάπη μου, είναι το ρύζι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου