Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

απο αναμεταδοση


Ξανθιά για εξομολόγηση
 
-Αμάρτησες τέκνο μου, μετανοείς;
 
-Ναι πάτερ
 
-Καλά παιδί μου, φίλα το σταυρό.. "
ΌΧΙ με γλώσσα ηλίθια"!!! 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-
Έχεις ομορφυνει της τελευταίες μέρες.. 
-Αχ το νέο
 look θα ειναι!! 
-Οχι, ειναι που νυχτωνει απο της 6
  

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Εδώ και 2 βδομάδες έχω γραφτεί γυμναστήριο και δεν έχω δει καμία  διαφορά...έχει γούστο να πρέπει να πηγαίνω κιόλας!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ποσο λυπάμαι τις γυναίκες που λένε ότι όλοι οι άντρες είναι ίδιοι!!!! 
Αν είχαν λίγη αξιοπρέπεια δεν θα ήξεραν όλους τους άντρες!!!
  

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Τι σκέφτεται ένας σκύλος όταν βλέπει το Χριστουγεννιάτικο δέντρο;
 
Καιρός ήτανε να μου βάλουν και μένα φως στην τουαλέτα
 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
-Μού λειπεις
 
-Και μενα
 
-Δεν ειναι το ιδιο. Εσυ εχεις τα βυζια μαζι σου...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Σταμάτα να είσαι μαλάκας ... στο χέρι σου είναι !!! 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Κοπελιά ,ψάχνεσαι για sex ή μου φαίνεται ; 
- Γιατί, πού τσο ξέρεις ;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Πεθερά: Tο εγγόνι μου δεν μοιάζει στο παιδί μου ! 
Νύφη: Μ**νί έχω, όχι φωτοτυπικό ...
 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Μαμά μαμά στο σχολειό με φωνάζουν τρανσέξουαλ
-Στον π
oύτσο σου, Μαρία μου! 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- τι σχολή έχεις τελειώσει? 
-
 marketing 
- και με τι ασχολείσαι?
 
-
 construction manager of souvlaki (Τυλιχτης πιτογυρου)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Δεν ξανααφηνω το laptop κλειστο στο πατωμα…. ο παππους μου το περασε για ζυγαρια 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ένας μεθυσμένος σταματάει ένα ταξί: 
- Ελεύθερος;
 
- Ναι.
 
- Χορεύουμε;
 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Γιατι κλαις;
 
- Με ειπε ασχημη...
 
-
 Eλα μην κλαις... Καμια γυναικα δεν ειναι ασχημη... Σηκωσε το 
προσωπακ... Ο
 XPIΣTOΣ ΚΑΙ Η ΠANAΓIA!! 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Για το 2013 να`σαι σεξιόδοξος. Να τα βλεπεις όλα μισογαμάτα! 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Έβαλα στ' αμπέλι φωτάκια, στολίδια και γιρλάντες....Γιορτινό κλήμα..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Mου έλειπσεξ. 
-
Eμένα να γδυς... 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Έχετε τμήμα για λάτιν χορούς; 
-Βεβαίως
 
-Και πόσο καιρό θα μου πάρει;
 
-Αυτό εξαρτάται,αλλά οι περισσότεροι μετά από 7-8 μαθήματα βρίσκουν γκόμενα
 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Όταν μια γυναίκα λέει 'ΤΙ ΕΙΠΕΣ;;' 
Δεν είναι ότι δεν άκουσε...
 
Aπλως,σού δίνει μια ευκαιρία να αλλάξεις αυτό που είπες

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Σκέφτομαι να οργανώσω σεμινάριο για ταξιτζήδες με θέμα "φλας, αυτός ο  άγνωστος".

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Είσαι γουρούνι αναίσθητο δεν ντρέπεσαι να τσακωνόμαστε κι εσύ να  χασμουριεσαι;; 
- Δεν χασμουριέμαι ,προσπαθώ να μιλήσω


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου