Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

αφορισμικον οξυ



Προκειμενου να ονειρευτει την Αμοργο,ο Νικος Γκατσος δεν την επισκεφθηκε ποτέ

Για να πει ο Χριστος «αγαπα τον πλησιον σου ως σεαυτον»,αντι να πει απλως «αγαπα τον πλησιον σου»,καποιο λογο θα ειχε,εαυτε μου

Χρονος ειναι ο τροπος της φυσης να διασφαλισει οτι δε θα γινουν ολα την ιδια στιγμη 
Χωρος ειναι ο τροπος της φυσης να διασφαλισει οτι δε θα συμβουν ολα σ`εσενα

αν δεν ξερεις προς ποιο λιμανι κατευθυνεσαι,κανενας ανεμος δεν ειναι ουριος

ατυχος ειναι αυτος που δεν μπορει να υποφερει την ατυχια

στο λεξικο μου δεν υπαρχει η λεξη ατυχημα...απλως,προκειται για ενα γεγονος που δεν το ελεγχω...ο κοσμος ειναι ενα συνολο ατυχηματων

ο καλος γιατρος διασκεδαζει τον ασθενη μεχρι η φυση να τον κανει καλα

δεν γίνεται να σκοτώσεις την ώρα σου, χωρίς να πληγώσεις την αιωνιότητα

η τεχνολογική πρόοδος μάς παρεχει πιο αποτελεσματικά μέσα για να
οπισθοδρομήσουμε.

ειναι δυσκολο να βρω την ευτυχια μεσα μου...και αδυνατον να την βρω αλλού

δεν ειμαι αυτο που θα επρεπε να ειμαι
δεν ειμαι αυτο που θα ηθελα να ειμαι
ωστοσο...δεν ειμαι αυτο που ημουνα
και,δοξα τω θεω,ειμαι αυτο που ειμαι
κοιτα να περνας καλα.....ειναι πιο αργα απ`οτι νομιζεις

ο καλυτερος τροπος να εκδικηθεις εναν εχθρο ειναι να μην τού μοιασεις
 

οποιος κατηγορει αλλους εχει πολυ δρομο μπροστα του...οποιος κατηγορει τον εαυτο του ειναι στα μισα του δρομου...οποιος δεν κατηγορει κανεναν ,εφτασε (Βουδας)

μην εχεις ως προτεραιοτητα καποιον που σε εχει ως επιλογη

Τα λογια ειναι το πιο φθηνο οικοδομικο υλικο

η Ανατολη κοβει ενα καλαμι,το κανει φλογερα και παιζει...η Δυση το κοβει και το καβαλαει 

στο δρομο της ζημιας οπου και να σταματησεις κερδος ειναι

το ενα τριτο απ`οτι τρωμε αρκει για να ζουμε...τα αλλα δυο τριτα ειναι για να ζουνε και οι γιατροι

η πρωτη επιθυμια του εγωιστη ειναι να ειναι αξιοθαυμαστος...αν δεν το καταφερει,εχει ως δευτερη επιλογη το να ειναι αξιολυπητος

η αγαπη δεν ειναι στο "δια ταυτα"...ειναι στο "παρα ταυτα"
Τα λογια ειναι το πιο φθηνο οικοδομικο υλικο

ρωτησαν τον Μεγαλο
-ποιο ειναι το μυστικο της επιτυχιας σας;
-δυο λεξεις
-ποιες;
-σωστες αποφασεις
-και πώς παιρνετε σωστες αποφασεις;
-μια λεξη
-ποιά;
-εμπειρια
-και πώς αποκτατε εμπειρια;
-δυο λεξεις.
-ποιες;
-λαθ
oς αποφασεις.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου