Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

το επιουσιο ανεκδοτακι



ξερω μια δεκαεξάχρονη που επι ενα χρονο προσπαθει να φυγει απο το πατρικό της,αλλά καθε φορά που φτανει μεχρι την πορτα χτυπαει το τηλεφωνο και.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

(απογραφη)
ο απογραφων χτυπαει το κουδουνι και ,προς μεγαλη του εκπληξη ,τού ανοιγει μια γυναικα θεογυμνη
-μην παραξενευεσαι,ειμαι γυμνιστρια
ο τυπος,καπως αμηχανα,αρχιζει να κανει τις ερωτησεις του... φτανει και στην
-πόσα παιδια εχετε;
 
-18 !
-κυρια μου,δεν εισαι γυμνιστρια...απλως δεν προλαβαινεις να ντυθεις

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

οι πιστωτικες καρτες ειναι επικινδυνα πραματα...καθε φορά που προσπαθω να τις χρησιμοποιησω,καποιος αρχιζει και με κυνηγαει με ενα ψαλιδι

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

τις προαλλες εφαγα σε ενα γνησια οικογενειακο εστιατοριο...σε καθε τραπεζι κι απο ενας καυγας

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-ποσοι προγραμματιστες χρειαζονται για να βιδωσουν μια λαμπα;
-δεν γινεται...πρεπει να αναβαθμισεις το σπιτι σου

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

χθες πουλησα το διαμερισμα μου...επιασα καλη τιμη,αλλά ο ιδιοκτητης μου εχει γινει μπαρουτι

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

εισαι στα ανδρικα ουρητηρια...ξαφνικα καποιος φωναζει το ονομα σου απο πισω...
 

οποτε...
 

1)κακο: γυριζεις το κεφαλι και κατουρας τα ποδια του διπλανου σου
2)χειροτερο: πας να κλεισεις το φερμουαρ ενω κατουρας, και, γυριζοντας, κατουρας τον διπλανο σου
3)χειριστο: ο διπλανος σου ειναι ο προισταμενος

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Περνάει μια νεκροπομπή σε μια γειτονιά και ένας περαστικός ρωτάει:
 
- Ποιος πέθανε;
 
- Η πεθερά μου
 
- Και γιατί κρατάτε το φέρετρο στραβά;
 
-
 Άμα το κρατάμε ίσια ροχαλίζει. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ένα λάθος κόμμα μπορεί να σου χαλάσει όλη τη σύνταξη", μας έλεγε η δασκάλα στο σχολείο. Τώρα κατάλαβα ότι δεν εννοούσε τα γραπτά..
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Γυναικείες ατάκες που άλλαξαν τον ρουν της ιστορίας
 

Μωρό μου; Να σου καθαρίσω ένα μηλαράκι; ( Εύα)
 

Αγαπη μου, σήμερα να ανοίξουμε το κάμπριο, έχει υπέροχη μέρα (Τζάκι Κέννεντι)
 

Τζον, δεν πρόλαβα να βάλω μπουγάδα σήμερα.. Το καλό σου το αλεξισφαρο γιλέκο είναι στα άπλυτα (Γιόκο
 Όνο) 

Αν πεινάσεις, έχει φαγητό στο φούρνο. Εγώ και τα παιδιά θα αργήσουμε ( Μήδεια
 )
Αφού το βλέπεις Ανδρέα, δεν το "παίρνει" το μπαλέτο...... Πρέπει να τού  βρούμε κάτι άλλο να ασχοληθεί, για χόμπι (Μαργαρίτα Παπανδρέου) 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Πως λέγεται μια γυναίκα που εκδίδεται και κανει προσφορές;
 
- Κουπόρνη

~~~~~~~~~~~~~~~~

.....Και ας μην ξεχνάμε, παρακαλώ, ότι οι πρώτες ηλεκτρικές λάμπες είχαν νήμα από απανθρακωμένες φυτικές ίνες. Μάλιστα, φημολογείται, ότι ο
 Έντισον είχε φτιάξει μια λάμπα από καμένο σέλινο και μετά δειπνούσε"υπό το σελινόφως."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

απο τη σειρα "Γκαρσον!"

Γκαρσόν, μια μύγα στη σούπα μου! 
-Μύγα; Μην ανησυχείτε! Η εκπαιδευμένη αράχνη μας θα την καταβροχθίσει στη στιγμή! (Ανοίγει ένα κουτάκι, βγάζει μια αράχνη, της πετάει ένα τρυφερό "
Έλα Γιακουμή αγόρι μου, δουλειά τώρα, όπως είπαμε!"... και την ρίχνει στη σούπα).


-Γκαρσόν, μια μύγα στη σούπα μου!
 
-Ε, μην κάνετε έτσι, πόσο να φάει;
 
(Το γκαρσόνι χώνει τη χερούκλα του στη σούπα, πιάνει τη μύγα, την βγάζει έξω και την κρατάει πάνω απ' το πιάτο)
 
-Φτύσε τη σούπα του κύριου, ρε!
 


-Γκαρσον,τί αηδια ειναι αυτη! Σκουπιζεις τα ποτηρια με το μαντηλι σου;
-μην ανησυχειτε,κυριος!το σταματαω...ετσι κι αλλιως μού ειναι αχρηστο,γιατι ειμαι τοσο συναχωμενος που δεν εχει μεινει ουτε μια γωνιτσα στεγνη

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Μαμα, τα παιδια στο σχολειο με λενε "χοντρομπαλά" 
-Αν ειναι δυνατον! Τι λες μαναρι μου, εσυ εισαι κουκλακι! Και γιατι δε
 
τα κυνηγας να τους ριξεις καμια σφαλιαρα;;
 
-Γιατι πανε απ'τα στενακια...
 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-"Ζούγκλα γίναμε!"
-"Σοβαρά, ρε θηρίο!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ενας ζητιανος μού ζητησε μισο ευρω για ενα σαντουιτς.
τού απαντησα: -να δω πρωτα το σαντουιτς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου