Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

απο τη σειρα "τσακαλι,ο τυπος"


γνωστος νευρολογος ειναι προσκαλεσμενος σε δεξιωση...η ξανθια οικοδεσποινα επωφελειται για να γινει κουβεντα
-αν δεν σάς πειραζει,πεστε μας πώς εντοπιζετε ενα νοητικο προβλημα σε καποιον που φαινεται απολυτως φυσιολογικος
-δεν ειναι δυσκολο.Τού κανω μια απλη ερωτηση,απ`αυτες που ο οποιοσδηποτε μπορει να την απαντησει.Αν διστασει,ειμαι σε καλο δρομο για την διαγνωση
-τί ειδους ερωτηση;
-να...για παραδειγμα τον ρωταω «ο Πλοιαρχος Κουκ εκανε τρεις φορες τον γυρο του κοσμου και πεθανε σε ενα απο αυτα τα τρια ταξιδια.Σε ποιο;»
κι η δικη μας,σκεπτικη,λεει με ενα νευρικο γελακι
-μηπως εχετε κανενα αλλο παραδειγμα ; γιατί ομολογω οτι στην γεωγραφια δεν ημουνα ποτέ καλή

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

παει η ξανθια στον οφθαλμιατρο για γυαλια...τής δειχνει τα γραμματα και τής λεει να τα διαβασει με το αριστερο κλεινοντας το δεξι...αυτη μπλεκει τελειως τα μπουτια της,οποτε ο γιατρος αρπαζει μια χαρτοσακουλα που βρηκε προχειρη,τής κανει μια τρυπα για το ενα ματι,τής την φοραει για να κλεισει το αλλο και τής λεει να ξαναδιαβασει...καθως αυτη διαβαζει,παρατηρει ο γιατρος να σταζουν δακρυα απ την χαρτοσακουλα
-κοιτα,δεν ειναι και τοσο τρομερο το να χρειαστει να φορεσεις γυαλια!
κι αυτη κλαιγοντας
-το ξερω,αλλα εγω προτιμουσα μεταλλικο σκελετο

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

εκ του  Τσακαλιστάν....

ανακοίνωση απο μεγαφώνου σε αεροδρόμιο στο Τσακαλισταν
-βρέθηκε ακουστικό βαρηκοίας...ο ιδιοκτήτης παρακαλείται να το παραλάβει απο το Τμήμα Απολεσθέντων Αντικειμένων...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ο μαγαζατορας της ΕΒΓΑ τηλεφωναει στην αστυνομια και αναφερει οτι μολις προ
ολιγου επεσε θυμα ληστειας
-...ειχε υψος περιπου ενα και εξηντα,ελεγε στον αστυνομικο στο τηλεφωνο,τη
στιγμη που ο Ποντιος ληστης ξαναμπηκε στο μαγαζι
-ειμαι ενα και εβδομηντα πεντε,ειπε ο Ποντιος ληστης
-υψος ενα και εβδομηντα πεντε ,ειπε ο ΕΒΓΑτζης και ηλικια γυρω στα 40
-ειμαι ακριβως 36,ειπε ο Ποντιος ληστης που ειχε γυρισει για να παρει το
πορτοφολι του που τού ειχε πεσει στα μαγαζι
μεχρι να ξαναφυγει,η αστυνομια απεξω και τον εκανε τσακωτο
και ο ΕΒΓΑτζης ειρωνικα:-υψος 1,75,ηλικια 36 και IQ γυρω στο 80!
-71,διορθωσε ο Ποντιος ληστης

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ο Ποντιος περναει συνεντευξη,για προ
-πώς σε λενε;
-ποιον,εμενα;
-φυσικα,εσενα
-Θαναση Παπαδοπουλίδη
-πού γεννηθηκες;
-ποιος,εγω;
-ναι,εσυ
-στον Ποντο
-ποσα χρονια πειρα εχεις;
-ποιος,εγω;
-εσυ,εσυ,εσυ!
-τριαντα χρονια
-τριαντα χρονια;;; καλά,και ποσων χρονων εισαι;
-ποιος,εγω;
-οχι! εγω!
-εσυ;...σε κανω μεταξυ 40 και 45

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ερωτηση στις εισαγωγικες της Αρχιτεκτονικης στον Ποντο
-σε ποιο τμημα σπιτιου εδωσε το ονομα-του ο αρχιτεκτων κ Σοφιτας;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΕΝΑΣ -ποσον χρονων ειναι ο πατερας σου;
ΜΙΚΡΟΣ ΠΟΝΤΙΟΣ -οσο κι εγω.
ΕΝΑΣ -καλα,πώς γινεται αυτο;
ΜΙΚΡΟΣ ΠΟΝΤΙΟΣ αφου εγινε πατερας με το που γεννηθηκα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ενας Ποντιος καλογερος βγαινει με αδεια,ερχεται στην Αθηνα,
γυριζει,γυριζει,γυριζει και στο τελος,κουρασμενος,καθεται σ`ενα
καφενειο.Μιά κυρια απ`το διπλανο τραπεζι τον ρωταει:
-Εισαι πραγματικος καλογερος;
-Να σου πω:ρασα φοραω, σε μοναστηρι μενω,σε ολες τις αγρύπνιες
και τις ακολουθιες παω,νηστευω,προσευχομαι,εχω γεροντα.Νομιζω οτι
ειμαι πραγματικοςκαλογερος....Εσυ τί εισαι;
-Εγω,ειμαι λεσβία....Απ`το πρωι που θα σηκωθω μεχρι το βραδυ που
θα παω για υπνο ολο γυναικες σκεφτομαι.Και στον υπνο μου ολο γυναικες
ονειρευομαι.Και για σεξ,μονο γυναικες θελω....
Μετα απο λιγο φευγει η γυναικα.Ο καλογερος εχει πεσει σε σκεψεις
Ενα ζευγαρι ερχεται και καθεται διπλα του.Κι αυτοι σε λιγο τα ιδια:
-Εισαι πραγματικος καλογερος;
Και ο Ποντιος καλογερος:
-Νομιζα οτι ημουνα,αλλά αλλαξα γνωμη.Νομιζω,ειμαι λεσβία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου