Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

αυτη κι αυτος



ΑΥΤΗ, (λυνοντας σταυρολεξο)
«μια-απ`-τα-ιδια» ,αρχιζει απο μ,τελειωνει σε α με 9 γραμματα,;;
ΑΥΤΟΣ -μονογαμία
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
με βαση προσφατη ερευνα ,οι αντρες που δεν καταλαβαινουν τις γυναικες
ανηκουν σε μια απο τις εξης δυο κατηγοριες:

1)στους ανυπαντρους
2)στους παντρεμενους
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
μην κατσαδιαζεις την γυναικα σου...αν ηταν τέλεια θα ειχε παντρευτει καποιον πολυ καλυτερον απο σενα
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
μια μαμα σουλατσαρει τον νεογεννητο κανακαρη της,με το καροτσακι...την συνανταει μια φιλη της,σκυβει,κοιταει το μωρο και λεει...
-μπουκια και συχώριο το μωρακι σου!...και *φτυστός* ο πατερας του!...
και η μαμα
-το ξερω..αλλά θα προτιμουσα να εμοιαζε λιγακι του αντρα μου
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
η χηρα,νοσταλγικα,στην αλλη
-τον αγαπουσα τον μακαριτη...ειμασταν παντρεμενοι 25 χρονια και δεν καυγαδισαμε ουτε μια φορά!
η αλλη
-μπραβο..πολυ σπανια αυτο...πώς τα καταφερατε;
η χηρα
-τον περνουσα 20 κιλα και ηταν χεστης
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
οι Γιαπωνεζοι εφευραν μια φωτογραφικη μηχανη με τοσο γρηγορο κλεισιμο διαφραγματος ωστε προλαβαινει να φωτογραφησει μια γυναικα με το στομα κλειστο
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-πώς ξερουμε οτι ΑΥΤΟΣ ειχε οργασμο;
-απο το ροχαλητο
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-γιατί οι γυναικες δεν ανοιγοκλεινουν τα ματια στα προκαταρκτικα;
-γιατί δεν προλαβαινουν
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ως Διευθυντης Προσωπικου της επιχειρησης φυλαω τα εντυπα καταγγελιας-σεξουαλικης- παρενοχλησης στο κατω συρταρι της ντουλαπας ακριβως απεναντι απο
το γραφειο μου...ετσι,καθε φορά που καποια σκυβει να παρει ενα,κανω ματι το κωλαρακι
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
μια ωραια γκομενα πηγαινει στο γιατρο
- γιατρε μου θα ηθελα ο αντρας μου να γίνει πιο...πιο, ξερετε εσεις, πιο ταυρος, τελος παντων.
κι ο γιατρος:
- κυρια μου,γδυθειτε. Θα αρχισουμε απο τα κερατα
~~~~~~~~~~~~~~~~~
-ποιά ειναι η καλυτερη ερωτηση για ασφαλες σεξ;
-τί ωρα γυριζει ο αντρας σου;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
τα προκαταρκτικα του σεξ:
οι γυναικες προτιμανε 30-40 λεπτα
οι αντρες προτιμανε 30-40 δευτερολεπτα
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Τα τεσσερα μεγεθη φούτσας

Μεγ.1 μικρο
Μεγ.2 μεσαιο
Μεγ.3 μεγαλο
Μεγ.4 συγνωμη,μηπως υπαρχει και σε ασπρο;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Η ΜιΑ:-ακουσα οτι δεν εκανες παιδι,πηγες στην Παναγια της Τηνου και τα καταφερες...λεω να παω κι εγω
Η ΑΛΛΗ:-μην πας! ο παπάς που εκανε τα θαυματα πεθανε.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ΑΥΤΟΣ στο φιλο του
-δεν καταλαβαινω πώς τα καταφερνεις ...εγω το μονο που μπορεσα να κανω πισω απο την πλατη της γυναικας μου ειναι να τής κουμπωσω το φερμουαρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου