Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

για το χαμογελο το επιουσιο...


απο τα δικαστηρια...........

Ε. Πως είναι τ' όνομά σας ;
Α. Παπαδόπουλος Κων/νος
Ε. 
Kαι ποια είναι η οικογενειακή σας κατάσταση ;
Α. Ε. Ετσι κι έτσι
--------------------------------
Ε. Με ποια γυναίκα ήσασταν εκείνο το βράδυ ;
Α. Με την πρώην χήρα μου
----------------------------------
Ε. Θυμάστε την ακριβή ώρα που εξετάσατε το θύμα ;
Α. Η νεκροψία έγινε στις 10.30
Ε. Και το θύμα ήταν νεκρό ;
Α. Οχι,είχε κάτσει στο τραπέζι και προσπαθούσε να καταλάβει γιατί του κάνω νεκροψία
----------------------------------------
Ε. Μπορείτε να μας περιγράψετε το άτομο που είδατε ;
Α. Ηταν ψηλός και είχε γένια
Ε. 
Hταν άντρας ή γυναίκα ;
------------------------------------
Ε. Σε τι συμπέρασμα καταλήξατε από την εξέταση του κόλπου του θύματος ;
Α. Οτι υπήρχαν ίχνη σπέρματος
Ε. Ανδρικού σπέρματος ;
-------------------------------------------
Ε. Και τι συνέβη τότε ;
Α. Μου είπε ότι πρέπει να με σκοτώσει γιατί τον αναγνώρισα
Ε. Και σας σκότωσε ;
Α. Οχι
------------------------------------
Ε. Ποια είναι η σχέση σου με την μάρτυς ;
Α. Είναι κόρη μου
Ε. Ηταν κόρη σας στις 14 Ιουνίου του 1985 ;
----------------------------------------
Ε. Για πείτε μας τι έγινε ;
Α. Αργά το βράδυ έπεσε για ύπνο και το πρωί ήταν νεκρός
Ε. Δηλαδή το πρωί που σηκώθηκε ήταν ήδη νεκρός ;
---------------------------------------
Ε. Μπορούσατε να τον δείτε από 'κει που ήσασταν ;
Α. Μπορούσα να δω μόνο το κεφάλι του
Ε. Μάλιστα, και πού ήταν το κεφάλι του ;
Α. Πάνω στον λαιμό του
-------------------------------
Ε. Εδειχνε στο πρόσωπο ότι πονούσε ;
Α. Είναι τόσο άσχημη που δείχνει σαν να πονάει συνέχεια
--------------------------------------
Ε. Τι ακριβώς σας είπε ;
Α. Πως θα με σκοτώσει αν δεν τα κατάφερνα
Ε. Και πώς το ερμηνεύσατε εσείς ;
--------------------------------
Ε. Ησασταν παρών όταν σας φωτογράφισαν ;
-----------------------------------
Ε. Ποιος σκοτώθηκε στο ατύχημα, εσείς ή ο αδελφός σας ;
----------------------------------------
Ε. Ο κατηγορούμενος σάς σκότωσε ;
------------------------------------
Ε. Πόσο απείχαν μεταξύ τους τα οχήματα κατά την στιγμή της σύγκρουσης ;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Νικηταρά μου, καπετάνιε, μάς την πέσανε οι Τούρκοι! 
-Πόσοι είναι, παλικάρι μου; Μην είναι 5; Να πάρω...
 
.
 
.
 
..
 
.
 
.
 
.
 
.
 
...το σουγιά μου;
 
-Παραπάνω, καπετάνιε μου!
 
-Μην είναι 50; Να πάρω...
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
...το μαχαίρι μου;
 
-Παραπάνω, καπετάνιε μου!
 
-Μην είναι 500; Να πάρω...
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
..
 
.
 
.
 
...το σπαθί μου;
 
-Παραπάνω, καπετάνιε μου!
 
-Μην είναι 5000; Να πάρω...
 
.
 
.
 
.
 
..
 
.
 
.
 
.
 
...τον πούλο;
 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Πώς λένε οι Κρητικοί το μικρό αρχίδι; 
- Παπαράτσι!
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Με συγχωρείτε, τι ώρα είναι;
-Τι λε ρε φιλαράκι, συνεταιρικά το αγοράσαμε το ρολόι;
~~~~~~~~~~~~~~~~


μερικες,ακομη,διασημες τελευταιες φρασεις:


-ειναι φυσιολογικο ο υπολογιστής σου να κανει αυτον τον θορυβο….

-μού φαινεται οτι το μαυρο καλωδιο μπαινει εδω....

-για κοιτα,ρε,ενας γκρεμοοοοοοοοο............

-πρωτη φορά τρωω τετοια μανιταρια.....οντως,εχουν μια ιδιαιτερη γευση...

-εφαγα τοσο που μού`ρχεται να σκασω!

-για θύμισε μου....εδω οδηγανε αριστερα ή δεξια;

-καταπληκτικη αμφιεση!...μοιαζεις πραγματικη αρκουδα!

-ελα απο δω που δεν γλιστραει

-φυσικα και εχω βγαλει ολες τις σφαιρες!...για μαλ#κα με περασες!

-ετσι το κρατανε το τοξο;

-μη φοβασαι,ποτέ δεν εχουν επιτεθει σε τουριστες

-η μανα σου ειναι τοσο ασκημη ωστε.....

-μη σε νοιαζει,στην ισορροπια ειμαι άσσοοοοοοοοοοο..
.
-ευτυχως που ειμαστε σε αρκετη αποσταση απο το παγοβουνο...

-κοιτα,αγρια μανιταρια!

-αυτο το τρενο κινειται πολυ αργα...

-προσεξτε “ποιό” διακενο;;;

-πιασε το σφυρι...εγω θα κραταω το καρφι και μολις σού κανω νοημα με το κεφαλι,χτυπα το

-φυσικα ο παγος ειναι αρκετα χοντρος ωστε θα αντεξει το βαρος του αυτοκινητου...

-τί ηπια,λεει;; (Σωκρατης)

-μην ανησυχεις,εχουμε ακομα πρασινο ....

-ρε,σεις,κοριτσια,μόνες σας ειστε;;

-τί ειναι αυτο το τικ τακ;

-παω στοιχημα οτι μπορω να το κανω και με κλειστα τα ματια!

-κοιτα,μαμα,χωρις χερια!

-τί κρανος και μαλ#ακίες!

-απο δω θα εχουμε αμεση θεα στη λαβα!

-και τα τσουνάμια να πανε να γ#μηθούνε!

-κοιτα...τραβαω την περονη και μετραω μεχρι το πεντε:ενα,δυο.....

-αντε παλι αυτος ο περιεργος θορυβος!

-το αγαλματιδιο ειναι τελειο! Θα βγαλουμε εκατομμυρια! Ευτυχως,που οι ιθαγενεις δεν μάς πηραν πρεφα!
 

-μην ανησυχεις...οι αρκουδες ειναι ακομα σε χειμερια ναρκη...

-παλιο-εκβιαστη:! Θα παρω το 100 και θα σε καταγγειλω!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου