Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

αυτη κι αυτος




-μανα,θα παρω χαλβα Φαρσαλων
-να ζησετε κοριτσι μου


-γνωρισα μια, αλλά ηταν λιγο κοντη ρε γαμωτο
-ενα εξηντα;
-πιο κοντη
-ενα πενηνταπεντε;
-πιο κοντη
-ενα με το πατωμα;


Σε μια σχεση εχει δικιο αυτη που εχει περιοδο


-τελικα χωρισες;
-ναι ρε,δεν πηγαινε αλλο
-και με την διατροφη τι θα κανεις;
-θα παραγγελνω απ`εξω


Το καλυτερο κινητρο για να αδυνατισει μια γυναικα το καλοκαιρι ειναι η κωλαρα της διπλανης στην παραλια….το ιδιο ισχυει και για τους αντρες


-μωρο μου ειμαι εγκαυμα
-βγαλε το Τ9
-μωρο μου ειμαι εγκυος
-βαλε το Τ9


Ο άλλος σού δειχνει με καθε τροπο οτι ειναι μ@λακας, αλλά εμεις κοιταμε εκεινη την μια φορά που ξεχαστηκε για λιγο και δεν ηταν


Όταν καταλαβω οτι η αλλη υποκρινεται στο σεξ, ξενερωνω και παταω αλλο βιντεακι


Πηρα πρωην απο ανθρωπινο ενδιαφερον και μού λεει ακομα ζεις,δεν πιασαν οι καταρες;;


Αγαπη μου δεν ηξερα τι λουλουδια σού αρεσουν και σού πηρα μια μεριδα κοντοσουβλι


-στηθος ή  μπουτι;
-κωλο
-Κωστα,είναι κοτοπουλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου