Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

το επιουσιο ανεκδοτακι



-πες μου ειλικρινα,μανα,με βρισκεις ομορφη;
-εισαι πολυ καλο παιδι


Πηρα μπροκολο και κουνουπιδι…σε λιγες μερες θα σάς πω ποιο χαλαει πρωτο


Όχι,πες μου ότι εχω αδικο,και δεν ξαναμιλαω
-Εχεις αδικο
-ΔΕΝ ΕΧΩ


Φετος το καλοκαιρι θα ξεκινησω γυμνισμο γιατι δεν μού μπαινει κανενα μαγιο


Η Ευρωπη είναι λιγο πιο ενωμενη από γυναικοπαρεα που μολις γυρισε από διακοπες σε νησι


Δεν ξερω αν είναι χειροτερο που φοραω κοραλι βερμουδα ή που ξερω οτι είναι κοραλί


Για να σιγουρευτω οτι τα μακαρονια μου ειναι ετοιμα,κανω βιντεοκληση σκάιπ στη μανα μου,παιρνω ενα μακαρονι και το πεταω στην καμερα



Προλαβα την εποχη που στα γκούντις ελεγε η αλλη στο μικροφωνο «πατατες μια κοκα κολα μια πακετο παρακαλω» και γυρναγε και τα εβαζε μονη της




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου