Τρίτη 11 Ιουλίου 2017

το επιουσιο ανεκδοτακι




-αυτο που φορας ειναι τουνίκ;
-οχι,δικια μου,χθες τήν αγορασα


-πώς παει η δουλεια με τις αποχετευσεις;
-καθε χρονο τα ιδια σκατα


Βαζω γκουγκλ σερτς πού θα παω διακοπες φετος και μού δειχνει το μεσαιο δαχτυλο…να εννοει το δευτερο ποδι της Χαλκιδικης αραγε;;;


Αντιγηραντική κρέμα Lidl…..πώς να τά εκατοστήσεις σε 2 μερες!


Ειχε κάτι αποσμητικα το μαρκετ 3.80 ευρω τα 2, ενω κανονικα κανει 4.50 ευρω το ενα. Λεω κατι βρωμαει εδω! Τελικα ημουν εγω, ε και τά πηρα!

 

Πηγα να κανω παζαρια σε γυφτο και μού πεταξε ενα:
"ελα ελα ντεν τελω γκυφτιές"


-μάς εχετε στησει 3 ολοκληρες ωρες,κ.ντετεκτιβ,απαραδεκτο!
-εχετε δικαιο κυριοι συγνωμη,επιτρεψτε μου ομως να συστηθω,Ηρακλης Πουαργώ


Η  αλλη είναι 7  μηνων εγκυος και εχει μια κοιλιτσα λες και εχει πιει 2 μπυρες…εγω ειμαι 7 μηνων εγκυος και *δεν* ειμαι εγκυος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου