Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

ταδε εφη,ασυστολα




Μην το βλεπετε σαν καυσωνα,δειτε το θετικα,σαν δωρεαν αποτεφρωση


Εχει περασει το μισο καλοκαιρι κι ακομα να καταλαβω γιατι το περιμενα πώς και πώς


Παντα είναι μονο τα ζωακια
(Ηρακλειτος)


Υπαρχουν ατομα στη ζωη μας που ανηκουν στην κατηγορια "I miss you"…..και αλλα ατομα που ανηκουν στην κατηγορια "I ga-miss you"


Δεν θελω πια να ειμαι καλη….θελω να ειμαι καλα


Ζητειται διαταραξη καθημερινοτητας…δεχομεθα από ερωτα μεχρι εξωγηινη εισβολη


Αυτο που μ`αρεσει περισσοτερο στο διαβασμα ειναι οτι η καρεκλα μου γυρναει γυρω-γυρω


Παλευω να βρω πού εχω βαλει τα δυνατα μου και δεν τά βρισκω


Ακομα και το σκατο νοιωθει celebrity οταν πετανε γυρω του μυγες


Όλα θελουν τον χρονο τους,εκτος απo σενα που θελεις σφαλιαρες
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου