Κυριακή 24 Απριλίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι


Δυο πραγματα δεν με εγκαταλειπουν ποτέ : το χιουμορ μου και τα κιλα μου

Η υγιεινη διατροφη είναι επικινδυνη…εκοψα το δαχτυλο μου καθαριζοντας μηλο…αυτό δεν θα γινοταν ποτέ αν ετρωγα σουβλακι!

…και σκεφτομαι τωρα εγω,αυτος ο Γιαννης που κερναει και πινει είναι ο ιδιος που πότε ο κωλος του πονει και γι`αυτό πινει;;;

-πόσες Ελληνιδες μαναδες χρειαζονται για να αλλαξουν μια καμενη λαμπα;
-μην ανησυχεις για μενα,αγορι μου,μπορω να μεινω και στα σκοτεινα


Το κακο με το ιντερνετ είναι ότι πολύ συχνα αποδιδονται  σε ανθρωπους φρασεις  που δεν τίς εχουν πει ποτέ  (Γεωργιος Καραισκακης)

Θα κανω την καρδια μου πετρα ,μπας και παραδειγματιστουν οι κοιλιακοι…

Ειπα σημερα να αρχισω διαιτα…παω στην κουζινα,κρεμα καραμελε στο τραπεζι…ανοιγω το ψυγειο,κορμος σοκολατας…μπρος κορμος και πισω κρεμα!

Στο καφενειο,μεταξυ αλλων και ενας μαυρος….ξαφνικα σβηνουν τα φωτα…ρωταει καποιος –τι εγινε;….φωναζει το γκαρσονι –μπλακαουτ…….λεει κι ο μαυρος:-γιατι; τί σάς εκανα;

-μια τυροπιτα γκουρου
-στο χερι ή πακετο για Θιβετ;

Κομπο ο ντελιβερας την σακουλα;

Οριγκαμι εγω το δεκαευρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου