Τρίτη 19 Απριλίου 2016

μουσικη Απ.Καλδάρας -στιχοι Πυθαγορας 2



ΕΣΤΕΙΛΑ ΔΥΟ ΠΟΥΛΙΑ

Έστειλα δυο πουλιά στην Κόκκινη Μηλιά
που λένε τα γραμμένα,
τ
o 'να σκοτώθηκε, τ' άλλο λαβώθηκε 
δε γύρισε κανένα.

Για τον μαρμαρωμένο βασιλιά
ούτε φωνή, ούτε λαλιά.
τον τραγουδάει όμως στα παιδιά,
σαν παραμύθι η γιαγιά.

Έστειλα δυο πουλιά στην Κόκκινη Μηλιά,
δυο πετροχελιδόνια,
μα εκει εμείνανε κι όνειρο γίνανε
και δακρυσμένα χρόνια.


ΚΛΑΙΝΕ ΚΟΡΕΣ ΚΛΑΙΝΕ ΜΑΝΕΣ

Χτύπησαν το παλληκάρι μεσημέρι στο παζάρι,
σαν πουλί σαν περιστέρι ένα ασκέρι φονικό

Κλαίνε κόρες, κλαίνε μάνες, κλαίει ο ραγιάς,
κλαίνε ,κλαίνε κι οι καμπάνες της Αγιάς Σοφιάς

Κόβουνε απ' τους μπαξέδες γιασεμιά και κατιφέδες,
το χτενίζουν και τ' αλλάζουν και στενάζουν τα στενά



ΜΕΣ`ΣΤΟΥ ΒΟΣΠΟΡΟΥ ΤΑ ΝΕΡΑ

Μες του Βοσπόρου τα στενά
ο Γιάννης κλαίει τα δειλινά
και ο Μεμέτης πλάι του
πίνει και τραγουδάει του

Τούρκος εγώ κι εσύ Ρωμιός
κι εγώ λαός κι εσύ λαός,
εσύ Χριστό κι εγώ Αλλάχ
όμως κι οι δυο μας αχ και βαχ

Με λίγη αγάπη και κρασί
μεθάω  εγώ μεθάς κι εσύ,
πιες λίγο από το τάσι μου,
αδέρφι και καρντάσι μου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου