Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

σε μουσικη Μαριου Τόκα


ΑΝ ΔΕΝ ΓΕΝΝΗΘΕΙΣ ΑΣΤΕΡΙ
Στιχοι:Φιλιππος Γράψας

Τόλμησε να μ' αγαπήσεις,
βρες πώς θα με κατακτήσεις
που 'μαι πάντα ένα παιδί.

Τόλμησε να με κερδίσεις
έτσι για να ανακαλύψεις
τι σημαίνει ο έρωτας μου, δηλαδή.

Αν δεν γεννηθείς αστέρι
η ζωή πώς περιμένεις να σε ξέρει;
αν δεν γεννηθείς βοριάς
πώς θα διώξεις τα σκοτάδια
της καρδιάς;

Αν δεν γεννηθείς αστέρι
η ζωή πώς περιμένεις να σε ξέρει;
αν δεν γεννηθείς φωτιά
πώς θα μένει στάχτη
πίσω σου η βραδιά;

Τόλμησε να μ' αγαπήσεις
μήπως έτσι μ' αποκτήσεις
σα χαμένο θησαυρό.

Τόλμησε να μου ζητήσεις φήμες
λόγια κι εξηγήσεις που δε βγήκαν
τόσα χρόνια να σε βρω.


ΑΧ ΑΝΝΟΥΛΑ ΤΟΥ ΧΙΟΝΙΑ
Στιχοι:   Σαραντης Αλιβιζάτος

Πάει καιρός που το φεγγάρι δεν περνάει από `δω
Το τοπίο είναι χακί, τρώει την καρδιά σου
Σε λευκό χαρτί τη νύχτα ξαναγράφω σ’ αγαπώ
στη σκοπιά παραμιλάω τ’ όνομά σου

Αχ, Αννούλα του χιονιά
δε θα είμαι πια μαζί σου
στου Δεκέμβρη τις εννιά
που έχεις Άννα τη γιορτή σου

Χτες το βράδυ στ’ όνειρό μου, τι σου είναι το μυαλό
μπήκαν, λέει, περιστέρια στο στρατώνα
Κι όπως το `φερε η κουβέντα, μου είπαν όνειρο κι αυτό
σήκω πήγαινε στην Άννα του χειμώνα


ΔΕΝ ΚΛΑΙΩ ΓΙ`ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ`ΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ
στιχοι: Γιαννης Ριτσος


Σε βρήκα για μια νύχτα μόνη
και πότε θα σε ξαναβρώ,
η θύμησή σου με σταυρώνει
σ' έναν κατάφωτο σταυρό,

Δεν κλαίω γι' αυτά που μου 'χεις πάρει
γι' αυτά που μου 'χεις αρνηθεί
μου 'χεις χαρίσει ένα φεγγάρι
γαλάζιο, ανείπωτο, βαθύ.


Στη τρυφερή σου την παλάμη
κουρνιάζουν τα χρυσά πουλιά
ποιαν αμαρτία να 'χω κάνει
και μου 'χουν λείψει τα φιλιά,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου