Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

αυτη κι αυτος


Είναι δυσκολο να πεις «σ`αγαπω»
Είναι πιο δυσκολο να πεις «σε χρειαζομαι».
Αλλά ακομη πιο δυσκολο είναι να πεις
«κοράλι,ψιλοκόραλο και ψιλοκοραλάκι»

-ένα πουλακι μού ειπε ότι σε γουσταρει
-ποιο πουλακι;
-το δικο μου…

Τα μικρα κοριτσια αγαπουν τις κουκλες,τα μικρα αγορια αγαπουν τα στρατιωτακια
Τα μεγαλα κοριστσια αγαπουν τα στρατιωτακια,τα μεγαλα αγορια αγαπουν τις κουκλες

Η γυναικα μου φοβοταν το σκοταδι…μετα,με ειδε γυμνο…και τωρα φοβαται το φως

-θα μού χαρισεις το ονοματακι σου;
-δωρον άδωρον
-από Κυπρον;

-μπραβο που κανεις τον σταυρο σου,αγορι μου…
-μα,ειδες τι κωλάρα περασε,πατερ;

ρε μωρο μου,τής λεω,δεν εχει να κατσουμε….και ανοιγει την τσαντα και βγαζει έναν καναπε…

Ψαχνοντας επι μηνες το σημειο G της κοπελας μου,τελικα,ανακαλυψα ότι το ειχε η κολλητη της…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου