Τρίτη 26 Απριλίου 2016

απο το υπαρκτο Ελληνιστάν



-αφεντικο,ευχαριστω για το παγωτο…
-ο μισθος σου ηταν!!!

-Να οργανωθουμε,ρε παιδια,εχουμε φαει 4  μνημονια και δεν εχουμε σκισει ουτε ένα

-Αλεξη….μνημονια είναι, αγορι μου….δεν είναι πιτόγυρα

Τελικα μάλλον ειπε «θα σκιστώ στα μνημονια»

      απο ΑΡΚΑ
-πατερα,εμεις αναψαμε τα φωτα του πολιτισμου στην Ευρωπη;
-ναι, παιδι μου,εμεις οι Ελληνες τ`αναψαμε,αλλά γιατι ρωτας;
-εστειλαν τον λογαριασμο….5,4 δις +3,6 δις το παγιο

Ζωη:-δυο μνημονια σε 8 μηνες;;;
Αλεξης:-δεν φταιω εγω,ρε Ζωη,ηταν σε προσφορα,1+1 δωρο!

Συμφωνα με ρεπορταζ του ΣΚΑΙ η Κυβερνηση της Ν. Δημοκρατιας θα ειχε σωσει τον Χριστό απο την σταυρωση


-τα`μαθες τα νεα; Φετος ο Ιουδας για να προδωσει ζητησε 30 αργυρια+24% ΦΠΑ

(ΟΑΕΔ) –καλημερα,από τον ΟΑΕΔ παιρνουμε.Γιατι δεν ανανεωσατε την καρτα ανεργιας;
(ΕΓΩ) –βρηκα δουλεια
(ΟΑΕΔ) –χαχαχα!
(ΕΓΩ)  -χαχαχα!
(ΟΑΕΔ)  -χαχαχα!
(ΕΓΩ)  -καλα,ερχομαι

Βγαζουν τα i-phone λιγο μεγαλυτερα κι αρχιζουν ολοι μπραβο και μπραβο…ο φιλος μου ο Μπαμπης που ειχε βγαλει το 50ευρο λιγο μεγαλυτερο…αμεσως φυλακη

Χρυσαυγίτης μαχαίρωσε αυτοκίνητο επειδή είχε γεμίσει αφρικάνικη σκόνη. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου