Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

τραγουδια σε στιχους Πυθαγορα





Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ
(ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΓΙΑΤΙ)

Αποστολος Καλδάρας

Γιατί τον σκότωσαν γιατί ,
τον γελαστό τον ποιητή
αυγούλα στη Γρανάδα;
Αυτός εκένταγε φιλιά,
αυτός ζωγράφιζε πουλιά
και κρίνα στην κοιλάδα

Το σούρουπο οι Παναγιές
θρηνούν στον ελαιώνα
και του κορμιού του οι πληγές
κατάρες είναι και ντροπές
 
στον εικοστό αιώνα

Γιατί τον σκότωσαν γιατί
 
τον γελαστό τον ποιητή
μεσ' του Βαάρ το ρέμα;
κι αυτός ακόμα γελαστός,
παρακαλάει να 'ναι αυτός
το τελευταίο αίμα




ΜΑΝΑ ΜΟΥ, Ο ΞΕΝΟΣ ΤΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΥΛΑΚΗ

Αποστολος Καλδάρας

Ποιο ειν' το πιο ψηλό βουνό κατάκορφα ν' ανέβω,
το σπίτι μου το πατρικό να βλέπω ν' αγναντεύω

Μάνα μου ο ξένος τόπος είναι φυλακή,
αχ και να 'ταν να πετούσα λίγο ως εκεί

Στα χείλη μου έχω παγωνιά και μοναξιά τριγύρω
και δεν υπάρχει μια γωνιά για θάνατο να γειρω



ΚΑΝΤΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ

Γιωργος Γιαννουλάτος


Νιάτα πικρά μου που τ’ όνειρο χάσατε
στο πικρό το σταυροδρόμι,
σας βρήκαν μπόρες, αλλά δεν ξεχάσατε
να παλεύετε ακόμη

Κάντε κουράγιο και μα τον άγιο
κάπου θα βρειτε ένα λιμάνι, ένα φως,
κάντε κουράγιο και μα τον άγιο
για τους μικρούς είναι μεγάλος ο Θεός

Νιάτα φτωχά μου που μπόρες σάς δείρανε
και πικρή η τρικυμία,
απ’ την καρδιά σας το θάρρος δεν πήρανε,
ούτε ελπίδα καμμία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου