Σάββατο 30 Απριλίου 2016

τραγουδια του Γιαννη Σπανού



ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙ

Στίχοι: Γιάννης Καλαμίτσης

Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι
σαν το ξεχασμένο στάχυ,
ο κόσμος γύρω άδειος κάμπος
κι αυτοί στης μοναξιάς το θάμπος,
σαν το ξεχασμένο στάχυ,
άνθρωποι μονάχοι

Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι
όπως του πελάγου οι βράχοι,
ο κόσμος θάλασσα που απλώνει
κι αυτοί βουβοί σκυφτοί και μόνοι,
ανεμοδαρμένοι βράχοι,
άνθρωποι μονάχοι

Άνθρωποι μονάχοι, σαν ξερόκλαδα σπασμένα,
σαν ξωκλήσια ερημωμένα, ξεχασμένα,
άνθρωποι μονάχοι σαν ξερόκλαδα σπασμένα,
σαν ξωκλήσια ερημωμένα, σαν εσένα, σαν εμένα



ΑΣΠΡΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ

Στίχοι: Σωτήρης Σκίπης

Άσπρα καράβια τα όνειρά μας
για κάποιο ρόδινο γιαλό,
άσπρα καράβια τα όνειρά μας.
Θα κόβουν δρόμο κι ένα δρόμο
μυριστικό κι ευωδιαστό,
θα κόβουν δρόμο κι ένα δρόμο.

Κι από ψηλά θα μας φωτίζει
το φεγγαράκι το χλωμό
κι από ψηλά θα μας φωτίζει.
Και θ' αρμενίζουν, ω χαρά μας,
ίσα στο ρόδινο γιαλό,
άσπρα καράβια τα όνειρά μας.



ΒΑΡΚΑ ΧΩΡΙΣ ΠΑΝΙΑ


στίχοι: Κώστας Κωτούλας

Μονάχος μου περνώ, στα κύματα μετρώ
πόσες μέρες λείπεις μακριά μου.
Άδειασε ο γιαλός κι έρημος, μοναχός,
γλάρους έχω μόνο συντροφιά μου.

Βάρκα χωρίς πανιά, μακριά απ' τη στεριά
μ' άφησες να δέρνομαι στο κύμα.
Βάρκα χωρίς κουπιά σε θάλασσα πλατιά
βούλιαξε η αγάπη μας, τι κρίμα.

Περνούσαμε καλά, βαρκάδα κι αγκαλιά
και τα βράδια βόλτα στην πλατεία.
Μόνος μου θα χαθώ, λιμάνι πώς να βρω,
στ' ανοιχτά με βρήκε η τρικυμία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου