Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

απο αναμεταδοση

-Τί κανείς;
-Παίρνω τηλέφωνο μια γκόμενα
-Καλεί;
-Μουν@ρ@!! 

-Ο άντρας μου κάνει πολύ καλό κρεβάτι!
-Ερωτιάρης;
-Επιπλοποιός. 

Σχεδον καθε βδομαδα το facebook μου ανακοινωνει οτι καποιος παλιος μου  συμμαθητης αρραβωνιαστηκε ή παντρευτηκε....Ακου κολπο που σκεφτηκε  παλι η μανα μου...!!!!!

-Αντωνάκη,μ' εκείνον το ψηλό μουσάτο  που σού κολλούσε τί έγινε;
-Δεν βγήκαμε το Σάββατο, γιατί Κυριακή πρωί είχε λειτουργία,το μανάρι μου

Στο λεωφορείο με κοιτούσε συνέχεια. Bus και με γουστάρει; 

Μπαίνει o άλλος στο λεωφορείο, βλέπει άδεια τη θέση δίπλα μου και με ρωτάει αν κάθεται κάνας άλλος. Ναι ρε φίλε, πήγε τουαλέτα και έρχεται.

Ο ψυχολόγος μου είπε ότι πρέπει να συμφιλιωθω με τον εαυτό μου. Έτσι  και γω έφτιαξα 2ο λογαριασμό στο facebook και με έκανα φίλο.. 
τί άλλο  να κανω δηλαδή...

Τα παλαμακια, στην ουσια, ειναι αερας κοπανιστος 


  %^)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου