Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

αυτη κι αυτος...

...και ζησανε ευτυχΕσμενοι...

  Μέσα σε μια σχέση έχεις απίστευτη εξέλιξη. . .
Ξεκινάς ζουζούνι και καταλήγεις γαϊδούρι. . . .

Ακούω να κορνάρουν. Σκέφτομαι. Ποιος μαλάκας; Κορνάρουν πιο πολλοί Καταλαβαίνω ότι πρόκειται για γάμο. Ξανασκέφτομαι. Ποιος ΜΑΛΑΚΑΣ;;;

Ειπα στη γκομενα μου πως ειμαι αντρας, και θα ξενοκοιταω, και θα φλερταρω, και ότι γουσταρω θα κάνω!!!!!
Επισης δεν ήξερα πώς γίνεται να παθεις διασειση απο σαγιοναρα..

Τά είχα με κοπέλα που μετά το σεξ δεν ήθελε αγκαλίτσες, αλλά τσιγάρο και ύπνο. Για να υπάρξει ισορροπία έκλαιγα, τρώγοντας παγωτό στο σαλόνι.

-Μωρο μου,μου πάει το τζιν; 
-Ναι.Αδυνάτισες.
 
-Αδυνάτισα;
Ήμουν χοντρή δηλαδή;Πόσο καιρό πηδιέσαι με την 
απέναντι;Πότε θα γίνω μάνα;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Νεα, ομορφη, ψηλη, με υπεροχα ματια, ομορφο χαμογελο, αγγελικο προσωπο, θεικο κορμι, με πτυχια στον τοιχο, εξυπνη και με χιουμορ...δεν ψαχνω κατι...
Απλως μ'αρεσει να παινευομαι...


- Άμα τσακωθείς μαζί της, πήγαινε και σφίξε όλα τα καπάκια από τα βάζα για να μπορείς μετά να πεις "α, τώρα με χρειάζεσαι εεεε;".


και




                               %^)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου