Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

αφορισμικον οξυ


ωριμοτητα,στον ανθρωπο,ειναι να ξαναβρει την σοβαροτητα που ειχε παιδι οταν επαιζε (Νιτσε)

οποιος χωνει το κεφαλι του στην αμμο,αργα ή γρηγορα,θα φαει κλωτσια στον κωλο

Η τεχνη της συζητησης προυποθετει οχι μονο να λες το σωστο την καταλληλη στιγμη,αλλά και το να μην λες το στραβο σε μια στιγμη πειρασμου
ΩΡΑιο = ο,τι γινεται στην ΩΡΑ του

κοιτα το καθε προβλημα σαν μια ευκαιρια
αν δεν μπορω να γελαω μα τα βασανα μου,δεν θα`χω τιποτα να γελαω στα γεραματα
μην κοιτας ποτέ τον κινδυνο,γιατι ετσι πας επανω του...κοιτα τη λυση

οταν μετακινω το ματι μου απ` τον στοχο,ΜΟΝΟ τοτε βλεπω ολα τα εμποδια

το μελλον δεν ειναι ενας τοπος προς τον οποιο κατευθυνεσαι,αλλα ενας τοπος που τον φκιανεις σημερα

ολοι οι αιωνοβιοι εχουν ενα κοινο...ολοι εχουν αυριο να κανουν κατι
συγκεκριμενο

η μεγαλυτερη ανταμοιβη για τον κοπο σου δεν ειναι αυτο που αποκτας,αλλα αυτο που γινεσαι
 

η αποτυχια ειναι το μπαχαρικο που δινει γευση στην επιτυχια

η καθε νιφαδα μιας χιονοστιβαδας λεει -δεν φταιω εγω!

τα πιο μεγαλα μας προβληματα δεν λυνονται ποτέ στο επιπεδο της σκεψης που τα δημιουργησε (Αινσταιν)Η αληθεια ειναι πικρη μονο όταν εχουν προηγηθει πολλα ψεμματα

Το απροβλεπτο είναι παντα το δισεγγονο του προβλεψιμου

Μια παρα πολυ σημαντικη στιγμη στη ζωη ενος παιδιου ειναι οταν λεει το πρωτο του ψεμα,γιατι τοτε αντιλαμβανεται οτι με τα λογια του μπορει ν`αλλαξει την πραγματικοτητα

δεν μπορω να αλλαξω την διευθυνση του ανεμου.....μπορω ομως να γυρισω αναλογα το πανι μου

οταν οι πλουσιοι συγκεντρωνονται για να συζητησουν για θεματα των φτωχων,ονομαζεται φιλανθρωπια
οταν οι φτωχοι συγκεντρωνονται για να συζητησουν για θεματα των
πλουσιων,ονομαζεται αναρχια.

ολο μπλεκω με ανθρωπους που θελουν να ειμαι αλλο απ` αυτο που ειμαι

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου