Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

για το χαμογελο το επιουσιο...


Γενικη συνελευση στο σωματειο των ταξιτζηδων.Ο προεδρος παιρνει μια καρεκλα,την γυριζει 180 μοιρες,καθεται με την πλατη γυρισμενη στο
ακροατηριο,στριβει το κεφαλι δεξια και αρχιζει
-αγαπητοι συναδελφοι ....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ανεκαθεν με πειραζαν για τη μεγαλη μου μυτη...για να καθησυχαστω, ρωτησα εναν φιλο:
-καλα,η μυτη μου ειναι τοσο μεγαλη;
Κι αυτος:-η μυτη σου δεν ειναι μεγαλη...απλως το προσωπο σου ειναι πολυ πισω!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Διαλογος σε καμπινα δοκιμης ρουχων
-πεσμου την αληθεια,αυτο το παντελονι μού κανει μεγαλο κωλο;
-η αληθεια ειναι οτι ο κωλος σου κανει το παντελονι να φαινεται μεγαλο

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Για πολυ μεγαλες τιμες του 1
ή
Για πολυ μικρες τιμες του 2
1=2

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Σε καμμια περιπτωση μην παρεις υπνωτικο ΚΑΙ καθαρτικο ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Γιατι στη Σκωτια οι γελαδες ειναι το εθνικο ζωο;
Διοτι εχουν μια γκάιντα αναμεσα στα ποδια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Δεν τούς καταλαβαινω αυτους που αγοραζουν το χαρτι υγειας οχι σε συσκευασια των 4 ή των 8,αλλά εναν-εναν ρολό...δηλαδη τί; προσπαθουνε να το κοψουνε;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

μού αρεσει να τού τη σπαω του κουρεα...με το που τελειωνει και μού δειχνει το αποτελεσμα στον καθρεφτη και ρωταει
 
–σάς αρεσει;
τού απανταω
 
-οχι,αστα λιγο πιο μακρια πισω

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

η οικονομια σε κριση

(καναν του συνταξιουχου
ενα κλυσματακι με ουχου)


εχω αρκετα λεφτα για ολη την υπολοιπη ζωη μου...εκτος αν αγορασω κατι


ρωτησα καποιον τί ωρα ειναι και μού απαντησε
-και μιση
-και μιση τί;
-δεν ξερω....ξερεις ποσο πανε οι μπαταριες ρολογιων;εγω παντως αποφασισα να βγαλω τον ενα δεικτη
 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Οταν ημουνα μικρος....

οταν ημουνα μικρος ειμασταν πολυ φτωχοι...αν δεν ημουνα αγορι δεν θα ειχα με τί να παιξω
==========================
...ημουνα πολυ ασκημο μωρο...οταν επαιζα στην αμμο,ερχοταν οι γατες και με
παραχωνανε
========================
...ημουνα πολυ ασκημο μωρο...η μαμα μου δεν με θηλασε ποτε...μού ειπε οτι ηθελε να μεινουμε απλως φιλοι
=======================
οταν γεννηθηκα βγηκε ο γιατρος στο διαδρομο και ειπε στον πατερα μου
-συγγνωμη...καναμε οτι μπορουσαμε αλλα τα καταφερε και βγηκε
=========================
μια φορα ,μικρος ,χαθηκα...ειδα εναν αστυφυλακα και τού ζητησα να με βοηθησει να βρω τους γονεις μου ..
-πιστευεις θα τους βρουμε; τον ρωτησα
κι αυτος
 
-δεν ξερω,εχει τοσα μερη που μπορουν να κρυφτουν...
 ======================
ειμαι πολυ ασκημος...δουλευω σε ενα μαγαζι ζωων και οι πελατες συνεχως ρωτανε πόσο μεγαλος θα γινω


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου