Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

αυτη κι αυτος


- Ποια είναι τα δύο πράγματα που δεν θα ήθελες να ακούσεις ποτέ από κάποιον
 
για τη γυναίκα σου`
 
1. Εγώ την έχω π*****
2. Εγώ δεν την έχω π*****
 

~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Γιατί οι άντρες έχουν τρύπα στο πέος ;
 
- Για να οξυγονώνεται ο εγκέφαλός τους.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Τί είναι "Πύρρειος Νίκη"? 
- Να σού πει η γυναίκα σου ότι εσύ τον έχεις μεγαλύτερο σε όλη την
  πολυκατοικία

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΗ,βλεποντας ΑΥΤΟΝ πανω στην ζυγαρια του μπανιου με ρουφηγμενο το στομαχι:
 -ξερεις...δεν νομιζω οτι αυτο βοηθαει
ΑΥΤΟΣ:-βοηθαει,βοηθαει...μονο ετσι μπορω να δω τα νουμερα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

παρατηρησες οτι υπαρχει αντιστροφη σχεση αναμεσα στο μεγεθος του σουτιεν της
 γυναικας και στο δεικτη ευφυιας;;;...οσο πιο μεγαλο το σουτιεν,τόσο πιο
ηλιθιος γινεται ο τυπος που ΤΗΣ μιλάει...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Για να γίνει κάποιος πυροσβέστης πρέπει να μάθει να ντύνεται σε 3 λεπτά.
- Τι συμπέρασμα βγάζουμε απ' αυτό;
-
Ότι καμιά γυναίκα δεν μπορεί να γίνει πυροσβέστης.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

το θυμα,χτυπημενο απο αυτοκινητο,σηκωνεται με κοπο καθως ενας αστυφυλακας
τρεχει σε βοηθεια..
-η πεθερα μου προσπαθησε να με πατησει!,λεει ο τυπος
-το αυτοκινητο σε χτυπησε απο πισω...πώς μπορεις να πεις με σιγουριά οτι
ηταν η πεθερα σου
-αναγνωρισα το γελιο της

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Ρε γυναικα, αμα βγω γυμνος στο μπαλκονι, λες να πουν τιποτα οι γειτονες;; 
- Ναι. Θα πουν οτι σε παντρευτηκα για τα λεφτα σου...
 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

το νεαρο ζευγαρι γυριζει απο το μαιευτηριο στο σπιτι
ΑΥΤΗ -δεν δοκιμαζεις να αλλαξεις το παμπερ;
ΑΥΤΟΣ -τωρα εχω δουλεια...την επομενη φορά.

την επομενη φορά ...
ΑΥΤΗ -δεν δοκιμαζεις να αλλαξεις το παμπερ; ειπες «την επομενη φορά»
ΑΥΤΟΣ -δεν εννουσα το επομενο παμπερ...εννουσα στο επομενο μωρο!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

χτυπαει το τηλεφωνο
-Παπαβολίδας χρηματομεσιτης,λεγετε!
-καλημερα σας,χρειαζομαι τη βοηθεια σας...η γυναικα μου,ξαφνικα,πριν απο τρεις μηνες,τής μπηκε η ιδεα να κανει την πουτανα...στο δρομο...και μαλιστα με εβαλε να τής βρισκω πελατες...
-καταλαβα,ψαχνετε τον Παπαβολιδα τον ψυχιατρο,στον καταλογο ειναι ακριβως
 κατω απο εμενα,το εχουν κανει και αλλοι αυτο το λαθος...
-δεν εκανα λαθος,εσας ψαχνω...θελω να επενδυσω τα λεφτα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

η κορη
-μαμά,βρηκα εναν φιλο,ολόιδιος ο μπαμπας!
η μαμα
-και τί θελεις απο μενα ;;;; κατανόηση;;;

~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΟΣ
-θέλω να είμαι ειλικρινής μαζί σου...όσο καιρό γνωριζόμαστε,εξακολούθησα να βλεπω εναν ψυχίατρο,χωρίς να στο έχω πει
ΑΥΤΗ
-μην ανησυχείς...κι εγώ,χωρίς να στο έχω πει,εξακολουθώ να βλέπω έναν δικηγορο και εναν εμπορο

~~~~~~~~~~~~~~~~

βραδυ αργα...στο δρομο μια γυναικα μονη και ξαφνικα πεταγεται ενας τυπος,την αρπαζει και την τραβαει στους θαμνους
-βοηθεια! βοηθεια! με κλέβουν!
ο τυπος
-δεν θα σε κλεψω...θα σε βιάσω!
κι αυτη κοιτωντας τον τυπο με το κατεβασμενο παντελονι
-αμα με βιάσεις μ`αυτο,με κλεβεις

~~~~~~~~~~~~~~~

το αφεντικο στον καινουργιο υπαλληλο
-ξερω οτι με τον μισθο που σού δινω δεν σού φτανει να παντρευτεις,αλλά καποια μερα θα με ευγνωμονεις γι`αυτο




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου