Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

χαμογελα,ρε,τί σού ζητανε;


εχω εναν καταπληκτικο σκυλο ...τον φωναζω Αιγυπτο,γιατι σε καθε δωματιο αφηνει κι απο μια πυραμιδα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

προσφατη ερευνα απεδειξε οτι το γλυψιμο του ιδρωτα απο βατραχο θεραπευει την καταθλιψη...το μειονεκτημα ειναι οτι,ετσι και σταματησεις το γλυψιμο, τον βατραχο τον ξαναπιανει καταθλιψη

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

την παλια εποχη,που αντι για ταξι ειχαμε αμαξια με αλογο...μια γυναικα παιρνει ενα αμαξι και υποσχεται καλο φιλοδωρημα στον αμαξά αν την παει γρηγορα στον προορισμο της...ωστοσο,νοιωθει φρικη βλεποντας πόσο σκληρα ο αμαξας μαστιγωνει το αλογο για να τρεχει πιο γρηγορα
-καλε μου ανθρωπε,δεν υπαρχει ΑΛΛΟΣ τροπος για να κανεις το αλογο να τρεχει;
-υπαρχει ,κυρα μου,αλλά τ`αρχιδια του τα φυλάω για την ανηφόρα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ενας κυνηγός δείχνει στον άλλο το ταριχευμενο λιοντάρι που,υποτιθεται,οτι σκότωσε.
Ο άλλος κυνηγός :
-
καλά, γιατί δεν υπάρχει ούτε μια τρύπα στη γούνα; Δεν το πυροβόλησες;
-
το πυροβόλησα 50 φορές αλλά δεν το πέτυχα.
-
τότε πώς πέθανε;

-απο τα γέλια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ενας τσιγκούνης πάει να βάλει βενζίνη και λέει στον βενζινά:
- Να μου βάλεις 5 σταγόνες βενζίνη και 3 σταγόνες λάδι.
Και ο βενζινάς:
Να σού βήξω και λίγο μέσα στα λάστιχα;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

βγηκα για φαι με τον Κασπαρωφ...το τραπεζομαντηλο ηταν με
τετραγωνακια...εκανε μιση ωρα να να μού περασει την αλατιερα...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

η γυμναστικη ειναι βρωμολέξη...καθε φορά που την ακουω πλενω το στομα μου με κακαο

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

δυο φιλες τρωνε σε γαλλικο εστιατοριο...το σερβις πολυ αργο... η μια(περιεργαζομενη τον καταλογο):
 - ξερεις,μηπως,πώς ειναι τα σαλιγκαρια,εδω;
η αλλη
-εχουν μεταμφιεστει σε γκαρσονια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Eνας διηγειται:
-.ειμαι στο βουνο και ξαφνικα! πετιεται ενα αγριογουρουνο μεσα απ`τους θαμνους και μού ριχνεται!...το αρπαζω ,λοιπον,κι εγω απ`τα κερατα...
 
-τί λες,ρε,...τα αγριογουρουνα δεν εχουν κερατα!
-ναι,δικιο εχεις...το αρπαζω λοιπον απ`την ουρα...
 
-ουτε ουρα εχουν!
-ε,τοτε,απο τί το αρπαξα;;;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ο πιλοτος στην τελευταια μου πτηση ηταν μαλλον πρωταρης.....το τεκμαιρω απο την ανακοινωση που εκανε απο το μικροφωνο λιγο πριν απογειωθουμε
-θα απογειωθουμε σε πεντε……Ουουπς...Απογειωθήκαμε!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

σαν παιδι δεν μού φερθηκαν καθολου καλα...καθε Κυριακη ο πατερας μου με πηγαινε στο ζωολογικο κηπο...μού πηρε καιρο για να καταλαβω οτι προσπαθουσε να πετυχει καποια ανταλλαγη...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Xολμς: -Ουότσον, το πρόσωπό σου είναι πιο άσπρο από το μαξιλάρι σου!!!
Ουότσον:- Γιατί,αραγε;
Χολμς: -Νομίζω, ότι .είναι επιτέλους καιρος να πλύνεις τη μαξιλαροθήκη

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Εχοντας περασει σχεδον τριαντα χρονια με το να τον τρωει η απορια γιατί δεν εμοιαζε καθολου ουτε στα αδελφια του ουτε στους γονεις του,ολοι τους ομορφοι κι αυτος κακασχημος,τελικα,μαζευοντας ο,τι θαρρος ειχε και δεν ειχε ρωταει τη μητερα του
-μανα,πες μου την αληθεια...μηπως ειμαι υιοθετημενο παιδι;
και η μανα,ξεσπωντας σε σπαραχτικους λυγμους,
-ναι,παιδι μου,αλλά δεν επιασε....σε γυρισαν πισω

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

το ζευγαρι περιεργαζεται το μενου στο σικ εστιατοριο...και σοκαρονται οταν διαβαζουν «κομματια απο τυφλοποντικα καπαμα με υπολοιπο σαλτσα απο γιουβαρλακια»...φωναζουν τον μαιτρ για εξηγησεις...ο μαιτρ ριχνει μια ματια στο μενου...και ψελλιζει
-τους κεραταδες ,παλι ξεχασαν να μεταφρασουν το μενου στα γαλλικα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ενας πανασχημος καυχιεται οτι εχει μεγαλη επιτυχια με τις γυναικες...
κι ενας πικροχολος
-εκτος απο τη μανα σου!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

σε προσφατη σφυγμομετρηση 60% των ερωτηθεντων απαντησαν οτι οι πολεις σημερα ειναι πιο θορυβωδεις απο ο,τι πριν απο 5 χρονια...το υπολοιπο 40% δεν ακουσε την ερωτηση...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου