Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

αυτη κι αυτος


οι περισσότεροι άντρες φαντασιώνουν μία σχέση με πολλές ωραίες γυναίκες ταυτόχρονα.....για έναν άντρα,λοιπον,αφοσίωση σε ΜΙΑ γυναίκα σημαινει παραίτηση απο την φαντασίωσή του

οι περισσότερες γυναίκες φαντασιώνουν μια σχέση με έναν άντρα που θα τής παρεχει οικονομικη ασφάλεια...για μια γυναίκα,λοιπον,αφοσίωση σε ΕΝΑΝ άντρα σημαίνει πραγματοποίηση της φαντασίωσής της

Συμπέρασμα: αφοσίωση σημαίνει οτι η γυναίκα πραγματώνει την φαντασίωσή της ,ενώ ο άντρας παραιτείται απ`αυτήν


~~~~~~~~~~~~~~~~~~

δυο φίλοι συναντιώνται μετά απο πολύ καιρό
-και οικογενειακά ,πώς βρίσκεσαι;
-έχω 12 παιδιά!
-τί λε ρε φίλε! και όλα με την ίδια;
-με την ίδια,αλλά με διαφορετικές γυναίκες!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΗ και η ΑΛΛΗ

ΑΥΤΗ -άκουσα οτι η κρέμα προσώπου Χ ξαναδίνει στο πρόσωπο όλη τη φρεσκάδα της νιότης
Η ΑΛΛΗ -το ξέρω,την χρησιμοποιώ ήδη
ΑΥΤΗ - καλά που μού το είπες,παραλίγο να την αγόραζα


AYTH: -αυτό το φόρεμα σού είναι πολύ στενό! Σχεδόν τόσο στενό όσο και το δέρμα σου
η ΑΛΛΗ: -είναι πιό στενό απ το δέρμα μου!
ΑΥΤΗ: -πώς γίνεται ένα ρούχο σου να είναι πιο στενό απ το δέρμα σου;
η ΑΛΛΗ :- με το δέρμα μου μπορώ και κάθομαι...αλλά έτσι και καθήσω μ`αυτό το φόρεμα,θα σκιστεί

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

όταν ΑΥΤΗ λέει -πώς σού φαίνομαι; δεν ζητάει τη γνώμη ΣΟΥ...ζητάει τη γνώμη της απ το στόμα ΣΟΥ

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΟΣ -χθες συναντησα ενα μαγικο τζινι...και μού λεει -τί προτιμας;;
μεγαλυτερο τσουτσουνι ή δυνατοτερη μνημη;
ο ΑΛΛΟΣ -και τί προτίμησες;
ΑΥΤΟΣ -δεν θυμάμαι

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ενας ανεργος νιοπαντρος βρισκει μια προσωρινη δουλεια σαν πλασιε να πουλαει ηλεκτρικες σκουπες...μετα απο 3 μερες εντατικο σεμιναριο,το αφεντικο τού λεει να γυρισει σπιτι του και να δοκιμασει το μπλαμπλα που εμαθε,στη γυναικα του...την αλλη μερα το πρωι,τον ρωταει πώς τα πηγε...
-να,αφεντικο...ειπα αυτα που μού ειπες να λεω και οταν τελειωσα την ρωτησα αν θα αγοραζε ΑΠΟ ΜΕΝΑ μια ηλεκτρικη σκουπα...και μού ειπε ΝΑΙ...μετα την ρωτησα ΓΙΑΤΙ...και μού απαντησε -γιατι σε αγαπαω!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΗΝΗΣ τής την εχει δωσει μετα απο τοσο καιρο δεσμο κι ουτε λεξη για γαμο...ενα βραδυ ΑΥΤΟΣ την βγαζει σε κινεζικο εστιατοριο...κι οπως χαζευουν το μενου,την ρωταει
-και το ρυζι πώς το θέλεις; βραστό ή τηγανητό;
κι ΑΥΤΗ,ακαριαια, -πεταχτό!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΗΣ τής αρέσει να τραγουδάει άριες....και μάλιστα,πού και πού,πιάνει το τραγούδι στην κουζίνα καθώς ετοιμάζει το φαγητό...μόνο που κάθε φορά που συμβαίνει αυτό κι ΑΥΤΟΣ τυχαίνει να είναι σπίτι,ΑΥΤΟΣ βγαίνει αμέσως στη βεράντα
ΑΥΤΗ,θιγμένη -γιατί,ρε Θανάση,δεν σού αρέσει το πώς τραγουδάω;
κι ΑΥΤΟΣ -αγάπη μου,εμένα μ`αρέσει το πώς τραγουδάς,απλώς θέλω να δουν οι γείτονες οτι δεν σε δέρνω

(παραλλαγη δευτερη: οτι δεν σε γδερνω)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ορισμός του τέλειου πλασιέ

Τέλειος πλασιέ είναι αυτός που καταφέρνει να κάνει τη γυναίκα του να
στενοχωρηθεί για την γυναίκα που ΕΧΑΣΕ το σλίπ και το σουτιέν της στο αυτοκίνητό ΤΟΥ

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-πώς μπορεις να ξεχωρισεις τα καλά μανιταρια απο τα κακά;;;;
-δωστα στην πεθερα σου να τα φαει...αν πεσει τέζα,προκειται για καλα μανιταρια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Βόρειος Πόλος...φοβερό κρύο...του Εσκιμώου τού ήρθε η όρεξη να γ@μήσει,η Εσκιμώα δεν ήθελε,αυτός επέμενε....κι αυτή ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΣΠΑΣΕ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΗ
-ένα φιλί και θα είμαι δική σου για πάντα!
ΑΥΤΟΣ
-ευχαριστώ για την προειδοποίηση

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΗ στον σύζυγο
-τί σού αρέσει περισσότερο σε μένα,το ωραίο μου πρόσωπο ή το χυτο μου σώμα
 
ΑΥΤΟΣ
-το χιούμορ σου

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ο Χριστόφορος Κολόμβος μπόρεσε να ανακαλύψει την Αμερική επειδή ΗΤΑΝ ΑΝΥΠΑΝΤΡΟΣ!!!!!!
 

Αν είχε γυναίκα, θα είχε ακούσει τα παρακάτω :
 

-Και γιατί πρέπει να πας εσύ;
 
-Τι; Δεν μπορούν να στείλουν κάποιον άλλον; Τι είσαι εσύ; Ο μοναδικός;
 
-Χωρίς εσένα δεν γίνεται; Δεν βλέπεις ότι σε εκμεταλλεύονται;
 
-Εσύ δεν γνωρίζεις καλά ούτε την οικογένειά μου και πας να ανακαλύψεις το Νέο Κόσμο;
 
-Ποια στρογγυλή Γη, μωρέ; Σε ποιόν τα πουλάς αυτά, έ;
 
-Τι; Θα πάνε μόνο άντρες; Σώπα!
 
-Γιατί δεν μπορώ να έρθω κι εγώ; Αφού εσύ είσαι το αφεντικό. Εμένα
 
ποτέ δεν με πας ταξίδια.
 
-Αν βγεις από την πόρτα, εγώ την ίδια στιγμή επιστρέφω στη μαμά μου.
 
-Τι λες; Και η βασίλισσα θα πουλήσει τα κοσμήματά της για να ταξιδέψεις εσύ; Τι νομίζεις ότι είμαι, βλαμμένη; Τι τρέχει με σένα και
 
αυτήν τη γριά;
 
-Δεν μπορείς να πας! Τελεία και παύλα!
 
-Μην ντύνεσαι, διότι εσύ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ...!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου